Corina gefeliciteerd aan de eigenaar en fijn dat het allemaal goed is verlopen!
Hier nog geen veulennieuws. Ze was in de vroege ochtend wel onrustig aan het lopen, draaien en naar haar buik aan het kijken maar ze staat nu rustig te eten.
Myrthee jij hebt al heel wat slapeloze nachten gehad zeker?
@Nieky wat is vlinder een snoetje zeg. Echt heel knap.
AM_Horses
Geplaatst: 10-03-25 09:48
Corinadrenth. Gefeliciteerd! Is een merrie en veulen van een klant denk ik?
Muronia. Ik denk dat uier nog iets verder moet vullen. Maar ik vertrouw maiden ook nooit en ben altijd extra alert. Heb nnu toch al een aantal keer gehad dat ze bevielen met weinig uier.
Gisteren was Rosa de duivels. Mijn andere merries Mochten in de paddock niet in de buurt komen van haar en Wild Thing. Nigrante liet het daar niet bij zitten en draaide de rollen even om. Daarna mocht Nigrante wel in de buurt komen. Maar mijn 2.5 jarige stond zielig aan de andere kant van de paddock
En ik krijg net deze foto's doorgestuurd. Dat duurt niet lang meer
Ponytante
Geplaatst: 10-03-25 10:07
Gefeliciteerd Ranjarietje en Corina!
is Calmando 'gewoon' Calmando of Calm-and-do (van de Keep calm etc... )
Dank jullie wel allemaal. Dit was inderdaad een merrie van onze klant. Merrie zelf geinsemineerd vorig jaar. Blijft dan byzonder om er dan een mooi kado uit zien komen.
We kunnen weer een dikke maand bij tanken tot onze eigen aan tijd is
Mirthee dat zul je altijd zien dat ze dat doen.. haha stoute merries! Mijn merrie was toen maiden en heeft al weken van tevoren met grote harsdruppels rond gelopen.. die heeft ons meerdere keren laten foppen en paar dagen voor de bevalling ook de hele stal verbouwd. Ik hoop voor jou dat het veulen snel komt!
Pamelagarff, valt wel mee hoor. 3 nachten nu in de gaten gehouden als ik toch wakker was en heb er nu 2 nachtdiensten op zitten waardoor ik sowieso in de ochtend slaap en in de nacht werk. Dus dat is prima
Muronia
Geplaatst: 10-03-25 13:32
Tinniie ze zet de vaart er goed in!
Het warme weer heeft toch voor goede dingen gezorgd volgens mij!
Eloontje mag nog een dagje in het zonnetje wandelen, eens kijken of dat laatste stukje ook nog gaat vullen.