Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
parouscha schreef:Maseike schreef:@ manueeltje super meid en natuurlijk van harte gefellie.
Als ik door ga met fokken dan zal het volgend jaar zeker de hengst Sir Oldenburg worden voor Monchique.
Ik ben ook zeer geinteresseerd in deze hengst (misschien voor volgend jaar)
manueeltje84 schreef:![]()
Enjoy 3e op de CK in Veghel!!! en een 1e premie
![]()
![]()
Wij zijn reuze blij met dit geweldig mooie resultaat!
Enjoy liet zich zeer goed zien, met name in het draf gedeelte!
En dat gaf dus ook een lovend Jury commetaar wat als volgt luid:
Een heel charmant veulen met veel uitsraling.
Ruim voldoende ontwikkeld veulen.
Een rijke voorhand met een aansprekend front!
In beweging heeft een het veulen een zeer goede techniek van bewegen met veel buiging in de gewrichten.
Mindere punt was een iets of wat gezonke rug, en het achter been wat licht steil gekoot is.
Ik wist gewoon niet wat ik mee maakte toen we ons als 3e op mochten stellen.
De 1e en 2e plaats mogen gaan streiden voor Ermelo, (helaas viel ik daar net buiten met de 3e plaats)
Maar je kunt niet alles hebben
Kippevel op mijn armen toen Enjoy daar door de baan draafde!!![]()
![]()
En dat hadden blijkbaar meerdere mensen.
Want eenmaal de ring uit gekomen stonden er al een aantal mensen te wachten, met heel veel vragen over de moeder en het veulen.
En van het 1 komt het ander, ook mensen die serieuze intresse hebben om haar te kopen voor een mooi bedrag![]()
Er komt momenteel erg veel op me af, ik ga het denk ik nog erg moeilijk krijgen om haar te verkopen.
Maar je moet eenmaal realitisch zijn in het leven.
De mensen komen volgende week bij ons thuis langs en dan gaan we verder aan de tafel zitten.
Dat was daar niet echt het moment voor, er kwam zo ongeloofelijk veel op me af.
Ik als (leek) fokker ben zo ongeloofelijk trots op dit mooie resultaat!
Richtje schreef:Talida schreef:Maar dan kan je toch net zo goed niet aan paarden beginnen of zie ik dat verkeerd?
Dat denk ik niet![]()
Ik ben heel gek op mijn paarden en ze gaan ook zeker niet zomaar weg. Ze staan ook niet constant te koop oidMaar je moet ook wel realistisch blijven, dus voor een heel goed bod (en goed plekje) mogen ze wel weg.
Maar daarin speelt misschien ook wel mee dat ik gewoon gruwelijk veel pech heb gehad de laatste jaren met de paarden. Ze hebben me stuk voor stuk heel veel geld en zorgen gekost en de balans tussen de kosten en zorgen en het plezier dat ze opleveren was een beetje zoek.
manueeltje84 schreef:parouscha schreef:
Ik ben ook zeer geinteresseerd in deze hengst (misschien voor volgend jaar)
Ik dek er volgend jaar weer mee, ik heb een beetje spijt dat ik haar nu met Uphill gedekt heb, (niet om Uphill)
Maar zeggen altijd never chance a winning team!