Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jennyk schreef:PP: het was dus spannend bij jou vannacht! Heel apart die daling in de melktest, ik ging er eigenlijk vanuit dat ie àltijd omhoog zou gaan voor de bevalling. Simpelweg omdat de verhouding in de melk dan verandert. Niet dus......
heidie: en hoe was de nacht?
kriebel: er zijn hier best ervaren fokkers die al je vragen kunnen beantwoorden.
peetje82 schreef:ponyparadijs schreef:Waarom heb je je bericht aan gepast?
Is dat verboden?????![]()
![]()
trouwens n mijlpaal vandaag!
320 dagen!!!
inkepink schreef:geen veulens geboren vannacht zie ik?
@kriebel: dat is nog eens een onverwachte verrassing! Troost je er zijn hier zat mensen die heulveul weten over fokkerij![]()
Hier een onrustige nacht gehad, maar geen veulen. Madam loopt overigens nu erg euhm breeduit zeg maar, zou dat dan toch een teken aan de wand zijn?
pippalex schreef:Die bij ons op stal begon ongeveer 2,5 weken geleden ook wijdbeens te lopen, maar gaat nu met een beste sprint de wei in!! haha..
Zo leuk die voorspelbare merries... Grrr..
aslo schreef:Hier net zo, Sofie loopt ook al zeker ruim een week met de benen wijd, zonet lag ze echter nog heerlijk te rollen in de wei.
Diablo schreef:Hihi, dat deed Sabien ook van de week, maar haar buikje is zo rond, dat ze niet meer overeind kon komen. Ik heb haar bijna moeten helpen, zo lag ze te spartelen.