dat geloof ik graag! maar dat kan toch ook nog wel een poos duren? hebben jullie ze wel eens geboren zien worden dan?
owens-mama
Geplaatst: 13-02-09 01:52
die van mij eigen merrie. nadat ik er een week heb gebivakeerd. en vervolgens doet ze het gewoon als iedereen op stal is. en net 5 minuten in de wei stond
Heb wel een keer meegemaakt op een middag dat er niets te merken was en na 10 minuten bracht ik mijn paardje op stal hoorde ik gekreun.. Was de merrie net bezig en waren de voorbeentjes er al uit... Prachtig om te zien!
De dame van Valley Oaks is rustig aan het eten..
En Nobles is vertoond wel tekenen maar ja die kunnen er ook wel dagen van te voren zijn...
Zoe Update from the stall...... It sounds like it's raining in the stall. As she's standing, milk is drip,drip,drip,dripping constantly. Her croup, tail, and back muscles are so loose they feel like jello, and her vulva is near gapping. She's groaning and grunting to herself. I believe she should foal sometime tonight, sooner rather than later. It is also extremely windy out there, lots of noise in the barn and the wind is howling!
Oh........i fixed the cam time Thanks to Heathers prompt help. I never thought of just changing the computer time!! http://www.marestare.com/sonrisa7.php