Vanaf de achterkant: http://i83.photobucket.com/albums/j316/ ... 0005-3.jpg Die plooien trekken na een uurtje op stal weer helemaal weg. Maar aangezien hij nog niet vol blijft, verwacht ik niet a la minute een veulen.
Haar uier is echt helemaal vol. Maar nog geen melk wat ze de vorige 2 bevallingen wel had. Dus ik verwacht geen veulen, maar het 100% vertrouwen doe ik ook niet helemaal.
Ik heb de laptop nu mee naar bed. En ik zet vannacht om een uur of 3 wel een keer de wekker om te kijken hoe ze erbij staat. Verder heeft ze natuurlijk ook de BA om.
Ze staat er nu wel rustig bij te eten, op wat staart gezwiep na.
Willen jullie dat ik de belboom van Blossom ook voor Missy gebruik als er wat gaat gebeuren?
Ze mag van mij best de 340 dagen halen, ik heb nu nog niet zo'n haast aangezien ik lekker slaap. Als ze maar niet een week gaat overdragen, dan zit ik echt midden in mijn proefwerkweek. Dat komt niet zo lekker uit.
Zo Missy ziet er goed uit Marlijn! Ben heel benieuwd, ik werk helaas momenteel 5 a 6 dagen per week en moet 's avonds veel doen waardoor ik niet erg up to date was.
Ik moet nog 2 weken werken/stagelopen, heb mijn vakantie net gehad. Niet afgelopen week, maar daarvoor en dan na deze 2 weken is het ook fulltime werken, officieel wel vakantie van school. Schiet niet echt op dus Maar Missy ziet er nog steeds goed uit!
We hebben bijna melk hier!! Sinds vanmorgen heeft ze hars. Nu zijn het al witte druppels. Het stroomt er nog niet uit zoals het normaal wel doet. Maar ik denk dat wij vannacht een veulen rijker zijn.