Kom ook even binnen gevallen... had gister op school een gesprek gehad met mn docent (tevens VA) en hem gevraagd waarom ik cuba's beebje niet voel hij vertelde me dat ik maar eens met mn hand bij haar flank moest gaan staan en dan een heel klein duwtje moest geven... Dus ik eenmaal thuis gekomen naar de manege gereden en het natuurlijk meteen uit geprobeerd, na 2 kleine duwtjes kreeg ik reactie
en niet zo'n klein beetje ook, beebje heeft in 10 minuten tijd zeker 15 keer terug geschopt en reageerde op de plaats waar ik mijn hand legde. Was (en ben nu nog steeds) in de wolken (1e keer dat ik het voelde was met 5,5 maand en dan nu pas weer).
Weer geen nieuwe pics kunnen maken aangezien het al te donker was, wordt dus als ik het niet vergeet morgen....
Heb gister ook 2 boeken gekocht, 1 van Paul de vries (paardenfokkerij) en 1 van Janet Lorch (van veulen tot paard) en ben dus aan het lezen geslagen.... wisten jullie dat de foetus met 63 dagen al vorm heeft en het geslacht dan ook al "bekent" is? Ik wist dat niet en heb mn ogen uit gekeken. (zal kijken of ik dat plaatje kan scannen en het er dan hier op zetten.... als er liefhebbers voor zijn)
Laatst bijgewerkt door Paint_Lover op 26-01-07 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt