Ben benieuwd naar het verhaal!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga zometeen even kijken, maar het zou me niets verbazen als er zo een veulentje bij stond!

* *nogmaals edit: WHOA!!! Dat gaat hard nu
!!!*
. Spannend!
....
ik dacht nog even naar het toilet te kunnen, maar zelfs dat kon niet eens, 1 uur nadat de hars begon werd het veulen geboren.......ik zou niet rekenen op 12 uur
Maar een veulen komt er! Spannend hoor!
Schrik er wel een beetje van hoor... Hoe is dat zo gekomen?
*
Die bles!

Vooral rond haar neusje en mondje kun je het nu duidelijk zien.... Nou ja, ben ook wel benieuwd wat voor een kleurtje er onderuit komt 
saffier schreef:Heb net een berichtje gehad... Veulen is om 24:00 uur geboren. Vader is Quantum (Ik denk een franse hengst)....
Ik vind zn bles echt gaaf!! Jammer dat ik geen foto kan plaatsen....

WenK schreef:Leuk hoor Flet, dat je nu het "echte" kleurtje gaat zien... Naar welke keuring gaan jullie eigenlijk?
Pasha schreef:Wat een SCHITTEREND veulen Youngster..... echt mega prachtig pff... ja echt super hahah

Die blijft dus ook

Tyrza schreef:Ooooohh!!! Er hangen dikke witte druppels aan haar uier!!! Sh!t, ik denk dat ik maar een halve dag naar Deurne ga, want dit duurt nog geen 12 uur denk ik!

Flettie schreef:@ MarijeR: ik voorspel voor Copper of 's avonds laat 27 mei of 28 mei