Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tjinta

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:30

Nimber bijt niet al te hard, dan ben je vast bij het eerste kootje aangeland tegen de tijd dat ze bevalt....

Fleda, gefeliciteerd met je verjaardag.

Marlijntjuh: wat een lekker ding die merrie van je. Blijft wel superbraaf staan met de deken om haar nek.....

Ijslandermir: Leuheuk je paardjes.

Wij hebben de paarden op vlas staan.
Hon is vorig jaar ook gewoon op vlas bevallen. We hadden er een laagje stro overheen gedaan.
En haar uiers zijn nog redelijk opgezet van het zogen van Nootje weinig vergelijking dus.
Fotos zijn vandaag mislukt het was toch te mistig daardoor werd alles donker.
Doe nog wel een poging.

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:30

uk heeft wel wat maar schijnt dat ze dat altijd (nouja de tijd dat ze bij de huidige eigenaar is) al heeft gehad..
en sterre heeft zoiets als die van fleur

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:34

mooie foto's inderdaad marlijntjuh
en fleda nog VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:38

Pfoe wat gaan jullie snel. Even een update van mij. Emmanuella en Jiloma beginnen aardig te groeien. Foto zal voorlopig niet gaan, het is te donker buiten en op stal is het al helemaal donker zelfs met licht aan...

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:39

jaa!!
van mij ook:

HARTELIJK GEFELICITEERD!!

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:05

Fleda, proficiat met je verjaardag!!! *o/*

Trees heeft ook nog geen tietjes hoor!!
Heb er nog even onder gehangen, maar niks, nada noppes!!

greetzzz

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:07

Fleda, gefeliciteerd met je verjaardag,
mooie buikjes weer voorbij zien komen, als jullie willen zien hoe dik mijn rollade is, ze staat vanavond weer even online, link in mijn onderschrift

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:42

@crazy_funky, wat een leuke avater heb je gemaakt.... en dana01, beetje respect voor je merrie he, beetje rollade noemen haha, ze geeft je straks als het goed is wel een heel mooi kadootje

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:45

heb ik niet zelf gemaakt
maare ja hij is wel leuk he!!

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:46

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Hihi Nimber...Fleur heeft tieten! Dat is ook het eerste wat ik zei toen ik onder haar buik keek vandaag! Verrek, Fleur krijgt tieten!

Vorige dracht begon ze met haar uier op 29 januari, maar nu is ze tuurlijk al drachtig geweest, en komt het makkelijk naar beneden.

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:46

Hollybolly schreef:
@crazy_funky, wat een leuke avater heb je gemaakt.... en dana01, beetje respect voor je merrie he, beetje rollade noemen haha, ze geeft je straks als het goed is wel een heel mooi kadootje

jij hebt vast de laatste foto niet gezien
echt, met netje en al hoor.....

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:48

ik heb t wel gezien hoor,
nouja, ik noem mn merie tegenwoordig muts dus ja... of je dat nu respect kunt noemen weet ik ook niet, dus je mag cheyenne wel rolade noemen hoor... leuk wanneer ze online komt de hele tijd

Dana01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:11

eigenlijk heet ze gewoon Toet, omdat ze standaard in de weg staat, maar mijn vriend zei het is net een rollade op de cam....
nou jah, je snapt het al he.....

ik kan ook niet wachten tot het zover is, best maf, ze doet niets maar wel leuk om der steeds te kunnen zien....

maroes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:46

Gefeliciteerd Fleda.
En wat een uiers krijgt ze!
Vandaag hebben Fleda en ik een bewakingscamera gekocht.Met kleuren beeld.Ik heb hem net uitgetest en we hebben super beeld,duidelijk en scherp.Dus als de dames gaan kegelen kunnen wij gaan waken!

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:52

Fleda nog hartelijk gefeliciteerd met je 20ste verjaardag!
Fleur heeft wel lieve tietjes hoor Ik vind dat ze er echt heel goed uit ziet!

twinkel schreef:
Marlijntjuh: wat een lekker ding die merrie van je. Blijft wel superbraaf staan met de deken om haar nek.....

ja.. ik was te lui om haar deken er helemaal af te halen, en ze stond echt de heletijd helemaal verbaas te kijken wat ik nou allemaal aan het doen was

Ik zal morgen ook een foto maken van Missy haar uiers, die stellen nog niet echt iets voor. Ze zijn niet helemaal klein, maar ze heeft al eerder een veulen gehad. Ik denk niet dat dit al iets met deze dracht te maken heeft.

@maroes, Leuk dat jullie een camera hebben gekocht! Ik ga hem dit jaar ook weer naast mn bed zetten, dan kan ik ergens naar kijken als ik niet kan slapen Of als ze gewoon aan het kegelen is natuurlijk, en dat ik ga waken

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 23:58

@ marlijntjuh, dankjewel!

Het liefste wil ik nu al die camera aanzetten, mijn bed op stal klaarmaken, paard met ingevlochten staart op stal zetten en lekker waken..

Was het maar alvast april...*zucht*

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:11

Ik moet nog tot eind juni wachten.... Duurt nog zo lang, ik wou ook dat het al zover was.... door iedereen die er hier nu zo dichtbij zit, krijg ik ook de zenuwen.... haha

MarijeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 00:22

Ik heb de eerste merrie al op de cam
Niet dat ik de eerste paar weken wat verwacht maar het is wel leuk om haar 's avonds een beetje te volgen.
's Nachts heb ik nog geen monitor aan op de slaapkamer, daar heb ik straks nog alle tijd voor.
Van eind februari t/m half juni als het tegen zit

Ben van de week druk geweest om vast een planning te maken voor de stallen en weilanden voor komend voorjaar en de zomer.
Heb al 1 reservering voor het veulenen en 2 merries die niet drachtig zijn maar misschien wel gedekt worden.
Zoals het er nu uit ziet, zit alles vol gepland en kan er alleen ná mei nog eventueel een gastmerrie bij voor het veulenen.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:23

^Dan hebben wij samen nog de zenuwen

Br3nda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 00:43

heey,
die verhalen van jullie zijn allemaal heel erg leuk,
en voor de mensen die een veulen hebben gekregen (naja hun paard ) GEFELICITEERD!!!
ik heb zelf geen paard wat ik heel jammer vind,, maar vind het wel heel leuk om jullie stukjes te lezen en al die schattige veulens te zien
Nu een minder leuk verhaal,,
Ik heb een keer gehoord dat een merrie hoogzwanger was en toen gingen die mensen met het arme beest SPRINGEN!!
toen ze over de hindernis sprong kwam het veulen eruit en is gelijk gestorven
kunnen die mensen niet nadenken ofzo!! een heel lief veulentje is gewoon het leven afgenomen door een paar onnozele mensen!!
als je een beetje verstand van paarden heb ,, dan kan je wel bedenken dat springen met een hoogzwangere merrie gewoon moord is!!
daar kan ik me dus heel boos over maken ,, maar dat merkte je waarschijnlijk al...

ik wens jullie wel heel veel geluk met jullie veulentjes en paarden groetjes,, Brenda

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 01:14

Brenda dat kan niet. Dus dat 'gehoord' is een broodje aap.

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 07:55

FLOEP!!
Nog nooooooooit van gehoord!Maar ja, wie ben ik??
en als het paard idd "hoogzwanger"was, dan zou het veulen helemaal volgroeid moeten zijn, en zou het levenswaardig moeten zijn!Kan me niet voorstellen dat het veulen met 100km/u eruit vliegt!

Jeetje....tis nog zo vroeg, en dan al zo druk!pffffff

werkse iedereen!

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 08:28

Als ik nu al de camera aan zou zetten slaap ik niet meer tot eind april.. ik kan beter nog maar even wachten.

Dat verhaal van Brenda geloof ik ook niet helemaal. Als dat veulen gezond is gaat het echt niet zomaar dood door het spirngen. Het kan wel zo zijn dat de bevalling op gang is gekomen erdoor. Maar ik kan haast niet geloven dat het veulen er tijdens het springen dood uit is gevallen

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 09:43

wahhaha net als of een merrie met weeen nog gaat springen. Uberhaupt.. je komt er geeneens op

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 11:01

Zo. Weer "bij". Heb foto's voorbij zien komen van harige tietjes, gerimpelde tietjes, half ontklede dames ... wat is dit eigenlijk voor een topic ?? De Friesin op de vorige pagina is prachtig zeg! Wat een statige uitstraling heeft ze!

Heb trouwens in een deuk gelegen om de uitleg van de bijnaam "Toet". Hahaha, briljant!

Dit is mijn drachtige Lee, afgelopen zondag:
Afbeelding
Zo op de foto vond ik haar ineens wel héél erg drachtig!!! In het echt lijkt het veel minder, vind ik.