Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vrijalover

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:01

wat een vooruitgangen zeg! Lachen

Vreya heeft nog steeds weinig uier, eigenlijk haast niets. alleen wat uitgerekt. Ze mag wel eens opschieten met haar 9 maanden! Haha!

foto's (heerlijk in de sneeuw! Haha!)

je zult maar met zo'n buik door de hoge sneeuw moeten lopen he Ach gut
Afbeelding
Afbeelding
Lovers
Afbeelding
M'n mooiste Kwijl de buik is ook goed zichtbaar!
Afbeelding
Zoek het gras Schijnheilig
Afbeelding
en de uier, let op die puntjes eraan! Haha!
Afbeelding

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:21

Het is normaal hoor dat een merrie op 9 maanden nog geen melk maakt. Die van mij toch niet. Roxette is altijd een late op dat gebied.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:22

petraaken schreef:
Het is normaal hoor dat een merrie op 9 maanden nog geen melk maakt. Die van mij toch niet. Roxette is altijd een late op dat gebied.

ja, zal ook wel normaal zijn, maar ik zie haar gewoon graag groeien en die uier ook Haha! Dus van mij mag ze Tong uitsteken

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 12:54

Mac schreef:

Jeddah ... Loolapalooza ... hebben jullie nog een ijspegel op de wereld mogen helpen vannacht??

Niets, helemaal niets! Maar ben eigenlijk allang blij dat het niet zo is, dat ze nog maar even wacht met dit kl*te weer. Afbeelding
Al valt het hier wel mee tegenover die -20 in het noorden van Holland das helemaal te gek, dat verwacht je toch niet meer begin maart Verward

Nog 8 dagen te gaan en we hebben nog steeds geen échte uier of échte slappe banden ... Dus ook geen échte kegels, al lijkt het er op deze foto wel een beetje op. Haha! (tis gewoon prut hoor)

Afbeelding

Afbeelding

Wat heeft Macy trouwens grooooooote tieten! Bloos!

Die foto van die Fjord zoekend in de sneeuw is grappig. Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:33

Bij Sim ook niks te melden, ze heeft zelfs een hele rustige nacht gehad. Binnen in de stal was het lekker warm, das weer het voordeel van die vlas pot stallen!

Ben vanmorgen weer met Dutchie naar de DA geweest, het gaat niet zo goed met haar, ze heeft koorts en wilde vanmorgen ook niet eten.
Ze heeft weer antibiotica gehad, een echo, bloed afgenomen en urine om te testen, vanmiddag weet ik hopelijk meer.
Ze is al 14,5 jaar oud, dus dat maakt het allemaal wat moeilijker.
Als ze morgen ochtend nog niet eet moet ze het weekend bij de DA weer aan het infuus Huilen .

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:38

He bah Jeddah... Dat is geen leuk bericht.
Hopelijk knapt ze toch nog genoeg op zodat ze lekker thuis kan blijven en verder kan herstellen Ach gut

@ Loolapelooza: het is maar goed dat Macy geen tinker is, dan had ik haar verkocht als melkkoe Tong uitsteken

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:39

jeddah schreef:
Ben vanmorgen weer met Dutchie naar de DA geweest, het gaat niet zo goed met haar, ze heeft koorts en wilde vanmorgen ook niet eten.
Ze heeft weer antibiotica gehad, een echo, bloed afgenomen en urine om te testen, vanmiddag weet ik hopelijk meer.
Ze is al 14,5 jaar oud, dus dat maakt het allemaal wat moeilijker.
Als ze morgen ochtend nog niet eet moet ze het weekend bij de DA weer aan het infuus Huilen .

He jakkie jeddah!! Een beetje een domper op deze periode van waken en hopen Ach gut

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:24

wat vervelend jeddah Ach gut Hopelijk gaat ze snel eten en hoeft ze niet aan het infuus! Huilen

@ loolapaloza: Best grote tietjes al toch? Lachen Kan heel snel gaan hoor de laatste dagen!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:49

Jeddah; bah, wat vervelend zeg... Ach gut . Nu maar hopen dat Dutch snel opknapt van de antibiotica, zodat ze lekker thuis kan herstellen...

Hihi, die tietjes van Vanta zien er grappig uit Tong uitsteken.

vrijalover; die foto van Vreya met dat hoofd in de sneeuw *LOL*, ziet er wel heel stoer uit die sneeuwfoto's Cool. En grote buik al! Zij heeft ook echt zo'n puntbuik he?

En wat een kou idd! Brrr... Hier valt het trouwens ook mee, hier is het denk ik tegen de -10 geweest. Gisteren reed ik met de auto naar Ivanka, de auto stond in de garage en de therometer in de auto gaf 15 graden aan, ik reed naar buiten en dat ding liep héél snel terug naar -1 Tong uitsteken .

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 14:54

Tinne schreef:

vrijalover; die foto van Vreya met dat hoofd in de sneeuw *LOL*, ziet er wel heel stoer uit die sneeuwfoto's Cool. En grote buik al! Zij heeft ook echt zo'n puntbuik he?

En wat een kou idd! Brrr... Hier valt het trouwens ook mee, hier is het denk ik tegen de -10 geweest. Gisteren reed ik met de auto naar Ivanka, de auto stond in de garage en de therometer in de auto gaf 15 graden aan, ik reed naar buiten en dat ding liep héél snel terug naar -1 Tong uitsteken .

haha! Bij ons heeft het -20 gevroren vannacht! Ik moet er nu toch niet aan denken dat er een veulen geboren wordt met dit weer!
Het is hier trouwens nog steeds helemaal besneeuwd en ik ben nog steed ijsvrij Haha!

En vreya is extreem rond op het moment en dat buikje begint wat te dalen! Ik denk dat het inderdaad een puntbuikje word!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:21

Ik moet er ook niet aan denken dat er nu een veulen geboren zou worden bij Vank! Dan zou ik ze toch wel even verhuizen naar de koeienstal, die buitenstal zou echt te koud geweest zijn Nagelbijten / Gniffelen..
Nah, dan wacht ik nog wel 4 maanden Dromen (WOW, 4 maanden nog maar! Haha!)
Whiii!

Elady; gefeliciteerd met de 8 maanden! De mijlpaal merriebrok Tong uitsteken Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:25

Ik moet er ook niet aan denken om nu met een veulen te zitten.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:33

Volgens mij was Vreya d'r portemonnee verloren Clown

Loolapalooza: geweldige kreukelzone! Voor wanneer heb je de airbags besteld Tong uitsteken ??

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:43

Waaaaaah, ik ben jaloers op die uiers. Hier gebeurt nog steeds helemaal niks. Grrrrr.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 15:46

Komt allemaal goed, gewoon geduld hebben (hier spreekt degene die nog 4 maanden moet wachten en nog geheel rustig is Haha!)

Sh#t, jullie blijven mij toch wel mentale steun geven tegen de tijd dat Ivanka uitgerekend is he? Dan zijn de meeste DikkeBuikers al bevallen... Nagelbijten / Gniffelen
Tong uitsteken

Ik ga maar eens kijken of paardlief de koude nacht overleefd heeft onder dr dikke deken Cool .

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:37

Siena heeft de nacht overleefd, ze vond het wel heerlijk zo met de deken op.
Heeft wel jeuk, omdat ze al losse haren kreeg en ze kan natuurlijk moeilijker krabben met deken. Gevolg is dat ze gaat rollen en de deken dan scheef gaat hangen >;)
Hier was het -17 geweest. Ik heb alleen het idee dat het hier vandaag niet meer gaat sneeuwen, want dan zou het al begonnen zijn volgens de voorspellingen. Zou het eindelijk voorbij gaan? Knipoog
Aan de ene kant hoop ik hier elke keer te lezen dat de veulens zich aandienen, aan de andere kant moet dit rotweer eerst voorbij zijn. Ze moeten straks lekker in de zon kunnen spelen ipv de sneeuw!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 16:50

Hihi, ja natuurlijk steunen we jou ook als je zo ver bent Tinne! Dan mag je net zo miepen als ik (zal alleen voor mezelf spreken Knipoog ) nu doe Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 16:52

Tinne schreef:
Sh#t, jullie blijven mij toch wel mentale steun geven tegen de tijd dat Ivanka uitgerekend is he? Dan zijn de meeste DikkeBuikers al bevallen... Nagelbijten / Gniffelen
Tong uitsteken

Dat hopen we, ja >;) .

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 17:03

Het nieuws van 4 Juli 2005:
De drachtige merrie Odessa is momenteel al 420 dagen drachtig van de hengst Solitair. Hiermee is het wereldrecord van 417 dagen gebroken... Gestoord

Clown
Nee dank u Haha!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:12

Sjen, ik ben bang dat de sneeuw er toch weer aan komt. Hier (Rotterdam) sneeuwt het sinds een half uurtje weer flink...

Jeddah, wat balen. Hopelijk slaat de antibiotica aan en kang Dutchie lekker thuis blijven dit weekend.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:14

Odess schreef:
Het nieuws van 4 Juli 2005:
De drachtige merrie Odessa is momenteel al 420 dagen drachtig van de hengst Solitair. Hiermee is het wereldrecord van 417 dagen gebroken... Gestoord

Clown
Nee dank u Haha!

*LOL*
Zou wel gezellig zijn, Odess Tong uitsteken

Ivanka had ook last van kriebels, die heeft net wel even staan genieten toen er weer een lading haar af werd geborsteld Lachen.

Mac, zodra de sneeuw en de vorst weg is, poept Pepsi dr veulie uit, let maar op Tong uitsteken.

Fijn trouwens dat ik in het vooruitzicht ook mentale steun blijf krijgen Haha!.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:21

Tinne schreef:
Fijn trouwens dat ik in het vooruitzicht ook mentale steun blijf krijgen Haha!.

Dan kunnen wij je bijstaan met allerlei goed(bedoelde) raad Clown .
"Mijn merrie ... "
"Ja, maar, bij mijhij ..."
Haha!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:27

jeddah wat vervelend hopelijk hoeft het infuus niet succes ermee!

En idd hier zwijndrecht vlakbij Rotterdam sneeuwt het ook flink door vind het best een mooi gezicht maar waarom moet dat dan in maart !!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:02

Hier nog steeds geen sneeuw Pling
Hopelijk kloppen de voorspellingen gewoon weer eens een keer niet
*Stille hoop dat het ophoudt met sneeuwen en vriezen zodat de veulentjes straks meteen naar buiten kunnen!* Nagelbijten / Gniffelen (=duimen)

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:11

Haha, ik kijk al uit naar die goed(bedoelde) raad van jullie Tong uitsteken Knipoog.

Hier sneeuwt het ook, maar (nog) niet echt hard.