Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Hier komt de dierenarts straks weer. En komt troep uit de achterkant van mijn merrie, dus ik vrees dat alle moeite weer voor niks is geweest! Ik stop er dan ook mee denk ik, hoewel ze alles braaf toe laat heb ik zelf geen behoefte aan weer zo'n ronde.
floripori17 schreef:Hier goed en wat minder goed nieuws: Zondag is mijn merrie er met mijn moeder vandoor gegaan richting huis.moeder heeft zich laten vallen onderweg en is gelukkig ok. Merrie is godzijdank voor ze de weg overmoest opgevangen. Ontzettend schrikken en heel onverwachts... Vandaag trof ik haar hengstig aan.. meteen da gebeld en die is gekomen voor een scan. Goede nieuws: alles zit nog goed gelukkig! Mindere nieuws: ze moet luchtwegonderzoek krijgen en moet daarvoor naar de uithof. Vind het wel spannend, vooral gezien ze drachtig is. Ik ga eerst binnenkort eens bellen met ze over de opties... Ze moet onderzocht worden omdat ze na twee rondjes draf staat te pompen! En echt best erg. Verder kan ze uren door rijden maar ze pompt gewoon heel erg. Ook geen hoesten of iets.. dus dat is even wat minder...
Dais ik hoop dat het allemaal meevalt...
Mirjam hoop dat ze nu mooi gereset is en door kan..