kiki1976 schreef:Pretty, nee hoor niet aan het waken hoor. ALs het alarm gaat even kijken en weer lekker verder slapen.
Ooh ik moet zeggen, vorige nacht wilde ik toch ook heel graag een alarm hebben hoor
Nu heb ik eigenlijk nooit echt geslapen, altijd met een oog halfopen bij manier van spreken.
Ik hoor wel wanneer er lawaai is, dus ik hoop dat ik haar water zou horen breken, maar zoals het vorige nacht was met al dat heen en weer geloop, hoor ik constant lawaai en op den deur let je niet goed meer op.
Ik heb ze geen enkele keer zien liggen, dus wel een goede kandidaat voor een alarm denk ik
Toen ze tegen de ochtend haar staldeur opengedaan heeft (door heel hard met haar kont tegen het slot te schuren) moet dat gegarandeerd ook veel lawaai gemaakt hebben en toch ben ik daar wel door geslapen. Op dat moment was ik al zo moe en niet meer zo alert.
De voerton is gelukkig niet stuk, ze is er in geslaagd om mooi het deksel eraf te tillen zonder verder iets kapot te maken
Oei CL, ik lees het net van je hand. Klinkt pijnlijk. Hopelijk niets gebroken of gescheurd. Wat een instinct moet dat niet zijn hé, dat ze zelfs jou een slag verkoopt.
Super leuke foto's van storm zijn shoot!
Om nog even op het stukje terug te komen over of merries beseffen dat er een veulen in zit: Sierra stond vorige nacht vaak naar haar buik te staren. Echt met haar hals helemaal gedraaid gewoon kijkend naar haar buik, met haar neus ertegen gedrukt
Ik vond het super lief. Leek wel alsof ze die kleine iets aan het toefluisteren was