Ik kan der ook gewoon even de scan opzetten hoor, kijk ik wel of er een ei klaar zit. Als ze nu al gedekt wordt deze maand dan zit ik ineens met een heel vroeg veulen. Voor mij dan toch. Maar ik breng ze verder wel gewoon en dan komt ze terug als ze drachtig gescand is.
Aaaah!! Cynthia! Nu MOETEN de merries gelijk bevallen!! Ik heb ook dat halstertje!!
Cynthia82
Geplaatst: 06-05-11 17:42
Anike, ik had eerst al deze maar dat is maat XS, te groot dus voor het begin, dus nu heb ik die van de vorige pagina erbij. Ik vind ze zo leuk!! Dus zondag hebben Mel en Sjees een baby!!
En, het grote voordeel van deze halsters is dat je ze met de clip vast kan zetten en niet moeilijk hoeft te doen met de gesp achter de oren
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 06-05-11 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-05-11 17:42
Waar heb je hem gescoord Cynthia? Ik wil die ook voor mijn veulen!
Cynthia82
Geplaatst: 06-05-11 17:44
Op http://www.horsebarn.nl, Neon. In de ruitersportzaken hier in de buurt worden ze niet verkocht, helaas.
Ah wacht, zie ze wel staan, keek ernaast. Maar ze hebben maar 2 soorten zie ik.
Cynthia82
Geplaatst: 06-05-11 17:53
Ze hebben een blauwe met Troublemaker, een blauwe met Wild Thing en die twee van mij. Ik heb ze erover gemaild, want op de site staat het niet heel duidelijk. Ik heb heel internet afgezocht, maar de halstertjes met de andere teksten kwam ik nergens meer tegen
Heb stomme merries. Kom net thuis, verteld m'n vriend dat Judith al de hele middag bij het hek staat te schreeuwen. Terwijl ze op stal staan verschrikkelijk vind.
Eilinora
Geplaatst: 06-05-11 19:19
dat zegt toch wel wat of niet??
verdorie,hoor net dat onze gezinshond (rottweiler van bijna 9,5 jaar die we al sinds pup van 8 weken hebben) vanavond door haar poten is gezakt.... ze heeft al heel lang last van haar gewrichten,al zeker sinds haar 6de jaar maar zolang we geen wandelingen van een kwartier of langer maakten en zolang we haar niet lieten rennen en springen ging het goed.
Esssther en suusantana gefeliciteerd met de baby’s!
Nou dat viel wel tegen qua aantal veulens in al die pagina’s? De rest van de merries: schiet eens een beetje op joh, die baasjes van jullie zitten zich hier maar op te vreten bij het zien van al die veulenfoto’s
Wat sneu inowa, krijgt ze er al medicijnen voor?
Snoevie
Geplaatst: 06-05-11 20:03
Cynthia82 schreef:
Dus zondag hebben Mel en Sjees een baby!!
ik hoop het voor jullie
Ravina maakt nog geen aanstalten. nog steeds de rust zelve
Er zijn vorderingen. Ik voelde net een haar uier en speen, en zet er altijd een beetje druk op, zo eens in de paar dagen omdat ze er nml erg boos van wordt. En vandaag kwam er zowaar witte melk uit. Tot nu toe nooit wat. Maar het komt niet uitzichzelf dus het zegt weinig toch ?
Mutsen hier vlogen net naar stal. Ik geef ze 2 opties vannacht. Of mij helemaal met rust laten zodat ik gewoon lekker kan slapen, of ik wil gewoon een veulen.
Hier ook een cavia die op half 11 ligt. Denk dat diertje niet overleeft alleen mijn zoontje is in brabant dus das is helemaal zielig voor hem.
Beest is net 1 jaar dus dat is wel erg snel. Zijn vriendje in de kooi boeit het niet veel geloof ik, anders maandag maar even naar de Da maar denk niet dat ik met beest terug naar huis kom.
Met de merrie is alles ok, had beetje vocht aan der joekels maar nog geen alarm dus ik kan morgen nog naar brabant.
Inowa , sterkte met de hond Maseike, klinkt alsof je toch echt nu even naar de DA moet met je cavia. Cavias worden als je ze goed verzorgt wel een jaar of 8
Het Wild Thing halstertje heb ik ook voor Moschino (het veulen van Pip van vorig jaar), het was de enige stevige die hem paste, dus verder weinig keus.. Het is inderdaad handig met die clip, maar echt mooi kan ik ze ook niet vinden.. Ik wil eerst maar gewoon een veulen.. Pff..
Balen dat het niet goed gaat met de hond, erg kl*t*n na zo'n tijd.. Veel sterkte..
Ook beterschap voor de caav, ik nam ook altijd de zielige dieren mee naar huis toen ik nog in de dierenwinkel werkte, deze hielden het ook vaak niet heel lang vol, na een paar jaar was het meestal wel over, wel fijn dat hij/zij een fijn jaar bij je heeft gehad.. Misschien toch ff langs de da rijden, en niet te veel stress bezorgen, dat vinden ze niet zo prettig namelijk..
Ja ik ben er ook zo eentje. Neem alles mee wat ik zielig vind en bedenk dan dan heeft het beessie het toch nog even goed. Ik heb er twee en elke dag met de kids op de bank lekker knuffelen dus ze krijgen alle liefde. Maar wist al dat er eentje niet lang ging leven, maargoed het diertje heeft het super gehad. Drink wel goed maar eet amper en is sipjes.
Kan griepje zijn je weet niet aangezien het wel drinkt. Morgen even langs Da en kijken wat hij temelden heeft. Voelde wel een dikke bult onder zijn buikje .......................
Cynthia82
Geplaatst: 06-05-11 22:08
Snoevie schreef:
Cynthia82 schreef:
Dus zondag hebben Mel en Sjees een baby!!
ik hoop het voor jullie
Ravina maakt nog geen aanstalten. nog steeds de rust zelve
Nou, troost je, Dais chillt hem ook nog hoor De rechterkant van haar uier leek wel weer harder vandaag, maar links stelt nog steeds niet veel voor en ik ben een beetje bang dat ik inmiddels dingen zie die ik WIL zien