Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sponsje83 schreef:Hallo foalcammers,
Ik heb daarnet ook al een topic geopend op de technische vraagbaak, maar wellicht dat jullie mij ook kunnen helpen. Ik ben van plan om dit jaar in de stal een IP-camera op te hangen alleen heb ik er dus absoluut geen idee van wat hier allemaal bij komt kijken en wat nu wel of geen goede camera is. Hebben jullie misschien nog tips of aanbevelingen? het topic wat ik heb geopend kun je hier terug vinden: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=&f=139&t=723233&view=unread#unread hier zou je dan een reactie kunnen plaatsen zodat dit niet in dit topic hoeft te gebeuren! In ieder geval alvast bedankt voor de hulp mochten jullie mij kunnen helpen en wie weet als het allemaal lukt kunnen jullie tegen die tijd ook mee staren naar mijn merries. In ieder geval nog veel cam-plezier en laten we hopen op een hoop gezonde veulentjes!
Reggea schreef:ben er. heb pris proberen te bellen, maar die heeft de telefoon uit