En gelijk een checkup van Marije....hoe is het nu met Coppertje?
Marije als je weer wat tijd en zin hebt (sterkte met alles!) ga je dan pagina 1 weer aanpassen? Zou hartstikke fijn zijn...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stephany schreef:Gossie...Copper met haar birthalarm een beetje scheef om...ik hoop dat Marije dan niet teveel wakker is geworden..
Marije als je weer wat tijd en zin hebt (sterkte met alles!) ga je dan pagina 1 weer aanpassen? Zou hartstikke fijn zijn...
adnariM schreef:Stephany schreef:Gossie...Copper met haar birthalarm een beetje scheef om...ik hoop dat Marije dan niet teveel wakker is geworden..
Steph, ik ben alvast begonnen met een lijst, dus ik denk dat er wel snel een nieuwe zal volgen. Ik heb me toch aardig uitgesloofd dus, maar moet nog even wachten op een bericht van Marije.
MarijeR schreef:Er zijn er nu 3 gedekt en binnen 1 week. Dat scheelt al een hoop
Beter voor 3 tegelijk waken dan een voor een
Nummer 4 wordt waarschijnlijk ook nog wel deze week en vrijdag komt er waarschijnlijk een mini hengstje logeren voor de mini merries die als het goed is ook meteen gedekt kunnen worden.
Dan moet alleen Copper nog als ze ooit dat veulen er uit gooit...