Mijn paarden staan allebei zonder deken, best wel makkelijk zo, hoewel ik ze toch soms met pijn in het hart achterlaat in de stal bij deze temperaturen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Gefeliciteerd skippy!!
. Welke heb jij? Eentje uit België misschien, Jan Mertens?
! Nog eventjes wachten en dan is Odessa JR. er
!
. De ijspegels hingen zelfs aan haar stal!! Brrr...
. Ziet er al goed uit die buik
.
! KIJK UIT, HIER KOMT EEN BUIK AAN!
.
.
.
.
. Tinne schreef:En wat kijkt ze toch weer lief naar Senna (owh help, Senna hoort bij jeddah... *denkt na welke naam ze moet hebben*... Lee)![]()
... kijken wie er dit keer gaat winnen
.
. Ze is 7 april uitgerekend!
. Wie was er vorige keer als eerst?
Tinne schreef:Owh, dat is waar ook, Shane hoort ook nog bij jouw. Wie was er vorige keer als eerst?
Tinne schreef:sorry Mac, ik ben de Goden nu aan het verzoeken...
). Als de vorst eindelijk eens ophoudt, dan moest ik hem bellen en kwam hij haar weer netjes op dr voeten zetten
. Nu zien haar voeten er nog niet helemaal geweldig uit, moeten nog steeds bijgroeien. De nieuwe hoefwand zit nu ongeveer op de helft, nog even geduld
. Mac schreef:Tinne schreef:sorry Mac, ik ben de Goden nu aan het verzoeken...
ARRRGH ... NIET vannacht!!!
) Tinne schreef:...Of over een maand
...
.
) 
)???

!! Dat heeft Macy goed begrepen
. Peps ook. Staan ze inmiddels ook op Ebay of zo??
Timon heeft gewoon een nachtje buiten gestaan, maar volgens mij kunnen ze dit weer veel beter hebben dan die nacht sneeuw! Hij had nergens last van! 
. Zag er een beetje grijzig uit ... normaal gesproken is het zwart. Wel redelijk vol maar niet strak en geen prutjes laat staan kegeltjes ... hier niks nieuws dus.