Ik had toch wel meer veulens verwacht met dat lekkere weer hihi. Hier ook nog steeds niks. Uier lijkt wel weer terug gelopen ten opzichte van woensdag. Sinds dat de temp flink omhoog is ook dikke achterbenen. Verder rommelt ze lekker verder veel eten vooral. Echt de laatste loodjes denk ik. Moeilijk hoor dat afwachten. Heb het veulen er al bijna uit gekeken
Ik had ook meer veulens verwacht en vooral gehoopt dit weekend. Is toch echt genieten dit weer
Ik denk dat Rosa netjes richting de 340 dagen gaat nog een weekje denk/hoop ik. Langer liever niet Ze slaapt vooral veel
Wild Thing is morgen ook veilig. Ook al wel wat aan uier begonnen, maar nog niet spannend. Ik zal kijken wanneer de dierenarts kan komen om haar open te zetten.
Muronia
Geplaatst: 09-03-25 10:31
Ik denk dat we hier ook richting de 340 gaan hoor. Ze is zeker mooi onderweg, maar het is hem nog net niet. Ik hoop vooral voor haar dat het niet meer lang gaat duren. Ze staat ook met wat dikke achterbenen ervan.
Het kleine harsje blijft/komt terug. Maar uier moet nog een zetje hebben. Dag 334
Wat lief als ze zo ligt AM, hopelijk laat ze je niet te lang meer wachten.
Spannend muronia, ben heel benieuwd wanneer het veulentje zich aan dient.
Ik lees bij een paar meer over dikke benen, hier nog altijd dikke benen, maar ze is super fit en geen koorts, dus kijk het nog ff aan. Straks weer ff checken
Veroon heeft op het laatst ook dikke benen,Eloon nu dus ook. Dat is gewoon een zwangerschapskwaaltje. Ze zeulen een heleboel extra gewicht mee en bewegen op het laatst een stuk minder, dus ik zou me daar helemaal niet druk om maken als ik jou was hoor.
Leuk een schimmeltje ranjarietje, voor mijn merrie had ook een schimmel, ik deed niets liever dan wassen en poetsen hoe heet je veulentje? Of heb ik daar overheen gekeken?
Amitro, best uier al! Ben benieuwd wanneer het veulentje zich meld.
Hier nog altijd wat dikke benen, idd door de warmte en einde dracht denk ik, maargoed ik ben altijd waakzaam, helemaal met een veulentje in de maak,
Hier is de merrie ff lekker onder de douche geweest, en ze glimt bijna der stal uit, zit heerlijk in der velletje
Uier nog 10 x niks haha
Amitro123
Geplaatst: 09-03-25 16:42
SharonIndezz Ik ben ook echt heel benieuwd! Ik vertrek over 4 weken op vakantie en ik hoop dat het veulentje er dan al is! Want ik hoor dat er best wel wat paarden zijn die lang overdragen.. Maar het uier groeit al 3 weken al goed en haar banden worden slapper, er zit ook wat oedeem aan dus zo lang kan het denk ik niet meer duren