Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Buenootje schreef:Zo dat was serieus wat bijlezen zeg!! Gefeliciteerd weer met de veulentjes! Het is ook prachtig weer geweest. Hier erg druk gehad. Gisteren was zoon jarig en is de zadelpasser voor onze andere merrie geweest. Op zoek maar weer naar een ander zadel....is een moeilijke rug.
Fallabella gisteren totaal niet anders dan anders. Vandaag echter....ik schrok ervan!
Een punt dak kontje, haar staart ervanaf en af en toe nijdig meppen met haar staart. Ook naar haar buik gehapt. Ze at dan wel haar slobber op (brok laat ze liggen dus maar slobbertje gemaakt) en af en toe een pluk hooi. Melk is creme nu van kleur, plakt en smaakt zoet. Echt heel raar haha.Zo van de een op andere dag.
Dan een vraagje, het is net alsof er naast haar staart geschopt wordt. Ze stopt dan met plukken/stappen en blijft heel stil staan ademen. Daarna gaat ze weer verder met hetgeen ze doet. Ze knipoogt ook steeds met haar vulva. Is dit normaal gedrag?
lizze12 schreef:Ik blijf lekker thuis vanavond! Ik heb nu wel echt adrealine kick hahah, vet hyper. Ga nu om het half uur ff kijken. Ik zag al wel dat het echt drupt. Bij die andere speen hangt er nu ook al aardig wat aan.
Vanavond zou wel leuk zijn op 17-04 precies 2 dagen voor mijn vaders verjaardag en 4 dagen voor mijn verjaardag en dan nog eens 6 dagen voor mijn oma's verjaardag! Past perfect in her rijtje