Jemig wat gaan sommige al hard zeg ik wil ook haha ben blij als het voorjaar is dan krijgen we de nieuwe veulentjes en kunnen we weer beginnen met dekkingen voor dat jaar erop
Polleman mijn eerste zou 27 mei moeten komen gerekent op 11 maanden dracht(335 dagen) maar dit zijn mini's en zijn dus vana 300 dagen levensvatbaar ongeveer..
Ik ben net terug uit eurodisney, dus moest het 1 en ander bijlezen! gisteren zou ik eigenlijk weer weg moeten van de scan, maar omdat wij net uit disney kwamen en ik het stuk gereden had, had ik ECHT geen zin om weer in de auto te stappen, had even genoeg auto gereden.. Het is ook zo jammer dat Mexx niet gewoon op stal gescand kan worden.. Ze laat het alleen toe op het hengstenstation, ik de opvoelbox.. en dat is zo'n 45km rijden.
Bij hoeveel dagen is het veulen al niet goed meer op de echo te zien? Want zou nog graag een foto willen hebben.
pretty
Geplaatst: 21-11-12 11:40
geen idee Mexxuna.
Tjinta bij Cantate al een buikje,en bij de andere? Want zij moet toch nog eerder,niet?
Ik denk toch meer en meer dat ik nog een drachtige merrie extra heb (Lisa),ik ben zo benieuwd naar de scan,nog een maandje geduld,dan kan ze hopelijk ook in mn onderschrift.
Bonita had ik echo toen ze 4 maanden was en kon toen alleen stukjes kijken Veulen paste niet meer op de scherm ... Weet niet hoe ver jou merrie nu is??
Lindor92
Geplaatst: 21-11-12 11:55
Jeetje Polleman, wat heb jij veel pech gehad zeg!
peach2001
Geplaatst: 21-11-12 12:38
A.F. Shanaya x S.A. Tawfiq - 1 januari - 300 dagen drachtig (merrie) (torsio op 238 - mastitis L op 257 +/- 1 week) S.A. Mawiyah x S.A. Tawfiq - 1 januari - 299 dagen drachtig (merrie) (acute oedeem of hernia op 296 LA klein "lendewervels" ) Ramaylla E.S. x S.A. Djamal - 1 januari - 296 dagen drachtig (hengst) S.A. Emira Arabia x ZK Kuray - 8 februari - 258 dagen drachtig (merrie) Njadien x ZK Kuray - 10 februari - 256 dagen drachtig (merrie) Xenah x ZK Kuray - 9 mei - 165 dagen drachtig (merrie) Firenza x ZK Kuray - 14 juni - 130 dagen drachtig (hengst merrie)
ik kan niet wachten tot de eerste veulens er zijn lekker genieten van elkaar kleintjes!! en verhalen delen laat maar snel 2013 zijn
Mexxuna
Geplaatst: 21-11-12 15:56
polleman schreef:
Bonita had ik echo toen ze 4 maanden was en kon toen alleen stukjes kijken Veulen paste niet meer op de scherm ... Weet niet hoe ver jou merrie nu is??
Nog niet zo ver we zitten nu rond de 3 mnd. Dus eigenlijk moet ik opschieten als ik hem op t hele schermpje wil zien! *** gaat nieuwe afspraak maken ***
ben er een paar dagen tussen uitgeweest en dat was heeeerlijk! Vanavond weer voor 't eerst Mexxje rijden, hopelijk heeft ze er zin in! Helaas regent het hier alweer heel de middag dat is dan weer minder...
Bedankt mexxuna.. Helaas niet ze heeft atroze in haar hals op 3 plekken In mijn onderschrift staat ons hele verhaal van dat ik haar heb, Als je leuk vind kan je dat wel lezen