Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
corinepgek schreef:kyrkelover schreef:jha zeker dat vindt ik een heeel mooi paard.
Ja ik vond m ook wel mooi :p. Moet heel eerlijk zeggen dat ik me echt niet goed verdiept heb in de hengstenkeuze, deze hengst was makkelijk toegankelijk, in de buurt, niet te duur, natuurlijke dekking en de eigenaresse klonk ook heel erg prettig aan de telefoon. In eerste instantie was eigenlijk de bedoeling dat er een andere hengst op zou gaan. Ze had net een nieuwe hengst staan, een bruine andalusier die ik echt heel erg gaaf vond, die wilde ik eigenlijk maar op de dag dat ze hengstig was was deze alweer weg. Het was te duur en te lastig om met die hengst te gaan fokken. Heb achteraf geen spijt van mijn keuze hoor, zeker toen ik later nog een hele zooi foto's kreeg van profi fotograaf met mooie achtergrond en onder het zadel. Ben erg benieuwd wat eruit gaat komen!
vanessakusje schreef:Mabon niet gaan werken! (zou ik)
Straks gebeurd t wel vannacht zeker als je t hebt over grote verandering van buik. Je vergeeft t jezelf nooit als er iets gebeurd waar je niet bij bent.
Mijn merrie had vorige jaar om 16.30 helemaal niets.. geen uier niets. 22.30 hars en half 3 in de nacht was t dr..