Hallo allemaal,
Wij bereiken morgen de mijlpaal van 150 dagen dracht!!
Doet foalcam bij jullie ook zo raar met uitrekenen van aantal dagen? bij mij geeft gaf hij 149.04166666666666 terwijl het gewoon 149 dagen moet zijn!
Gister moest ik wel even 2 keer kijken, dat ze in de paddock stond bekeek ik haar even, en zag toch wel aardig een buikje komen, maar kan het me ook verbeelden omdat ik het wil zien haha
dus even mijn vriendin geroepen die haar al aantal dagen niet had gezien en die zag het ook duidelijk!!
Ook liepen we gister naar de stapmolen en dan moeten we langs een 2 jarige hengst, die zich al aardig laat horen enz, nou aan het gedrag van mijn lieve Linda te zien op dat moment, is ze nog super drachtig haha (niet dat ik twijfelde) maar dat is zo grappig om te zien, hoe boos ze dan kunnen doen, echt oren plat in der nek laat haar tanden nog net niet zien
Op foalcam staat dat het al zo groot zal zijn als een konijn, vreem idee he! maar dat betekend dat het dus nog niet zo groot is ( tenzijn ze een vlaamse reus bedoelen
), zal je het dan wel al kunnen zien aan hun buik? er zit natuurlijk ook nog een hoop vruchtwater omheen dat de buik vormd?
ach we zien wel hoe de buiken zich gaan ontwikkelen!
groetjes