Nou Macy, doe het voor Marije, Rinske, Annetje en de rest op Bokt... Liefst vandaag nog!!!Zullen we er een sticker opplakken: SPOED!!!
Nee, de singel moet juist strakker, zodat je het veulen eruit perst! Sommige mensen snappen ook niks!
Abby loopt nu ook veel meer rond volgens mij, ze lijkt ook de oren in de nek te hebben, maar ik weet niet of dat wat zegt?
Annetje schreef:Nee, de singel moet juist strakker, zodat je het veulen eruit perst! Sommige mensen snappen ook niks! bestaan er ook korsetten voor paarden
Ik deed de singel af en ze begon te eten.Maar 1x dreigen dat dan de singel weer om zou gaan en ze stopte weer.Braaaaaf paard
MarijeR schreef:Nee, eerst veulenen en dan eten. We blijven niet bezig...Hallo snap dat dan, eten is veel lekkerder dan een bevalling hoor
Ik ga zo ook de rest van de paarden maar even doen.O ja, zou het helpen om wasknijpers op haar uier te zetten tegen het lekken van de melk? }>
Is het zo erg?Bij ons doen ze dat nooit zo erg, meestal kegelen, banden los, alarm om en volgende dag als ik kom staat er meestal een veulen naast!!!