Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldenarrow schreef:Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt vrij regelmatig voor te komen en goed te behandelen te zijn volgens mijn DA. Toen ik daar laatst was om een merrie te scannen was er iemand met een veulen die dat had
rensju schreef:goldenarrow schreef:Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het schijnt vrij regelmatig voor te komen en goed te behandelen te zijn volgens mijn DA. Toen ik daar laatst was om een merrie te scannen was er iemand met een veulen die dat had
Oké, ik twijfel namelijk om het de plaatselijke DA te laten doen of naar de kliniek. Heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer thuis zou blijven aanklooien als er wat is en nu twijfel ik weer
Polo97 schreef:Gefeliciteerd Wupsie!![]()
Wat een poepie...![]()
En wat een heerlijke veulenfotos en filmpjes! Zo leuk om ze groter te zien worden!![]()
Hier ook een bangig veulen. Ze is nu ongeveer 6 weken en ze lijkt nu toch minder bang te worden. Schiet niet iedere keer meer weg en mag haar steeds beter en langer aanraken.
Ik zet moeder en dochter iedere dag even op stal en ga dan moeder een beetje borstelen, kroelen en gewoon even in de stal zitten. Van de week ging ze zelfs liggen slapen terwijl ik in de stal zat. Halstertje vindt ze nog niks.
Hoe oefenen jullie het meelopen aan een touwtje? Ik ben bang dat ik er ook eentje heb die zich tegen de vlakte gaat gooien...
splenius schreef:mijn DA heeft het gewoon thuis gedaan.