maare vanaf de 300 dagen duurt het wel het langst hoor vind ik
Helemaal mee eens!! Leuke foto's weer! @Cynthia: Daisy blijft dus lekker fanatiek @ Amandake: spannend, schiet lekker op nu! @ Anike: fijn dat het goed gaat met Mel en dat er geen nieuwe Rhino gevallen zijn!!
Ik heb ook wat foto's genomen van Nudine op 310 dagen! Tijdens het wandelen even haar mooie kop erop:
Dikke buik:
En haar uier:
Ter vergelijking, op 297 dagen:
Zien jullie verschil? In het echt is ze echt veel dikker voor mijn gevoel!
Hier ook nog even met pasch een stukje buitengewandeld. beetje door het dorp, klein bosje. maar die merries denken toch dat ze energie voor 2 hebben. niet normaal. Aan het eind vond ze het wel best dat we weer terug waren. Maar heerlijk weertje was het. Jaarling die mag buiten logeren . Nog even nagevraagd ivm de hoefjes achter, die hij niet helemaal neerzet zoals het zou moeten, maar hoefsmid zou er niets aan doen. Al vind ik voor ietsje steil hoefje, mss toch maar even second opinion nog .
Al_Zawraa
Geplaatst: 05-03-11 18:44
Het wordt aardig spannend bij een aantal. Wat heeft Nudine al veel uier zeg!
Peeps heeft twee zucht bulten onder der buik, halve hand vanaf der uier.
Ravina lekker aan de longe geweest
AGarcia
Geplaatst: 05-03-11 18:50
Hee!
Ik spring weer even binnen, ben zoals ik al eerder had gezegd, vrij druk. Dus update! (zonder foto's)
a.s. Donderdag laatste ponyclubles voor het veulen komt! Vandaag even gereden en ze wou eigenlijk alleen drinken, dus een beetje gestapt en gedraaft, tussendoor laten drinken. Op stal zei de eigenaar opeens: "Er zit een veulen in." Ik: "huh, hoe zie je dat? " Eigenaar: "Kijk maar naar de buik."
Wij met z'n 2en kijken en jha hoor. boem boem boem, mendy had een paar stevige trappen te pakken maar stond er rustig bij van: 'Laat maar trappen, ik doe er wel wat aan als het eruit is ' Je zag het echt goed en het nodige geborrel kwam er ook achteraan.
Ze krijgt een lekkere puntbuik en draagt totaal niet over dwars, uier heeft ze ook nog niet.
Verder gaat alles prima met de shetlander en heb ik nog even op de 4 (of 5) jarige gezeten die op het moment wordt ingereden.
En gefeliciteerd met de mijlpalen en veulens
Prachtige foto's zie ik als ik het topic zo doorkijk.
Dooeg!
Marlis
Geplaatst: 05-03-11 18:51
Woow wat heeft Nudine al heel veel uier Peep der ene helft van haar uier was vandaag na bewegen leeg en de andere helft niet. Maar die heeft echt 10 x minder uier en die is morgen 310.
ik ben ook zo benieuwd wanneer de uier gaat groeien als ik er nu aan zit,voel ik wel de verdikte klieren zitten,wel grappig
Nudine heeft zeker al een behoorlijke uier,maar dat vond ik van Peeps ook wel op eerdere foto's!
horsii
Geplaatst: 05-03-11 18:57
Ik ben ook benieuwd de ene helft van de uier was een stuk groter vandaag en de ander was minder groot dan dat die was (wel na beweging). Maar peeps heeft nog lang niet zoveel uier als nudine hoor.
INekpink, inderdaad, die is zich ernstig aan het uitsloven.
Sjol nog steeds eigenlijk geen uier. En Zitake, we hebben hier niet voor niets hekje geplaats, drachtige dozen zijn soms wat kort door de bocht. Dus jaarling buiten logeren is allicht niet zo'n slecht plan.