Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Bij Daisy's vorige twee drachten heb ik tot de laatste dag door kunnen rijden. Ze wilde zelf nog zo graag. Als we een bosrit maakten, ging ze met 10 maanden nog harder dan de KWPN'er van mijn vriendin.
Dus nu maar weer afwachten hoe lang ze door wil gaan. Ze is nu wel 5 jaar ouder dan de laatste keer, dus het zou me niets verbazen als ze nu eerder in de dracht geen zin meer heeft. En dat is dan prima, ga ik wel lekker met haar wandelen ofzo..
ubimone schreef:moontje zit vandaag op de 139 dagen... morgen krijgt ze de najaarsscan.....
is er hier iemand die een overzichtje weet te vinden waarop je kunt zien hoe het veulen groeit in de merrie????
Ik kan nergens iets vinden....
Uums schreef:En Suelza, dat dier lijkt me ook een heel goede conditie hebben, mooi modelletje voor zeven maanden
Dat gaat hier niet lukken vrees ik. De Groninger merrie van m`n ouders zag er met acht maanden uit alsof ze een fikse globe had ingesliktHoe Mulisch zich houdt weet ik nog niet.
Snoevie schreef:zo,over 5 maanden al,dat schiet op!
wat doen jullie trouwens met de opfok?
bij mij in de regio zit stal Starnmeer,die sprak me we erg aan,iemand ervaring?
Snoevie schreef:nee best moeilijk een goede hengst vinden,Ravina is nu drachtig van een die ik helemaal geweldig vind,het veulen word ook voor mezelf,maar misschien laat ik haar volgend jaar weer dekken,en ik ben nu al een beetje aan het rondneuzen
de gouden hoep ziet er goed uit,maar ik vind het aardig ver reizen,ik wil graag regelmatig langs om veel met het veulen te kunnen omgaan
Snoevie schreef:nee best moeilijk een goede hengst vinden,Ravina is nu drachtig van een die ik helemaal geweldig vind,het veulen word ook voor mezelf,maar misschien laat ik haar volgend jaar weer dekken,en ik ben nu al een beetje aan het rondneuzen
de gouden hoep ziet er goed uit,maar ik vind het aardig ver reizen,ik wil graag regelmatig langs om veel met het veulen te kunnen omgaan