Ik zal 3 juni maar aanhouden, hij/zij was bij de 3 weken scan geen 3 weken, dus heb de laatste dekdatum aangehouden en zo'n eerste zal vast niet heel erg vroeg komen.
Goeiemorgen! Ik lees straks bij, eerst naar stal door dit noodweer ( ) voor de eerste scan Ik ben benieuwd
En??
Urielle
Geplaatst: 18-07-09 14:35
Sjoert schreef:
Amity's Ocean King
Yep! Hier in de regio nieuw bloed en ik heb, tenzij er nog merries komen, volgend jaar het enige veulen dus ben er wel blij mee. De merrie zelf heeft nl. wel een hele algemeen voorkomende bloedvoering helaas.
Amity's Ocean King
en dit is de mama:
Dus ik hoop dat het veulen het luxe kopje, uitstraling en het beenwerk van King mee krijgt, de massa, achterhand en kleur van de merrie en bewegen kunnen ze allebei dus hopelijk een heel gaaf veulen!
Gave combi Urielle Dat moet haast wel goed komen met dat veulen
Jes
Geplaatst: 18-07-09 14:44
Urielle schreef:
Ik zal 3 juni maar aanhouden, hij/zij was bij de 3 weken scan geen 3 weken, dus heb de laatste dekdatum aangehouden en zo'n eerste zal vast niet heel erg vroeg komen.
Gefeli Bubsj! Zonde dat ze zo klein zijn he? Ik zou best een leuke goedbewegende valk van 1,70 willen hebben
Sjoert, ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Wie weet ook wel weer zelf opfokken en mee gaan showen, moet ook nog steeds eens werk maken van de merrie betuigen dus als dat bevalt wie weet over een paar jaar het veulen ook. Eerst eens zien of ik het zelf een mooi veulen vind straks, als het een spuuglelijke wordt, is ie sowieso voor de verkoop
Bubsj
Geplaatst: 18-07-09 19:22
Urielle, wat dacht je van een redelijk goed bewegende valk van 1.62