Ik weet van vorig jaar ook nog dat het heel gezellig was! Toen kon ik het bijna niet bijhouden en heb ik dus ook niet veel gepost:o maar dit jaar ga ik beter mn best doen!!
Ik meld me ook maar eens... jaja i know beetje laat, maar ben niet veel meer op KS geweest de laatste tijd
Het paard uit mijn naam en avatar 'Iwaya' is op 1 maart 2006 uitgeteld. Begint al op te schieten dus! (Iwaya is btw manege paard en niet van mij dus, maar heb een grote zwak voor haar en was helemaal blij toen ze drachtig werd bevonden ) Ik zal a.s zaterdag eens foto's maken van haar dikke buik, want ze is echt een tonnetje nu!
Nog 51 daagjes wachten als ze het volgens het boekje doet
Laatst bijgewerkt door iwayalover op 09-01-06 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Gerben! ik ben eruit. Wordt voornamelijke in Groningen en Friesland gebruikt en betekent "Vlammend zwaard". Klinkt goed toch voor een zwarte geweldige hengst!! Maar ik houd de andere namen ook nog in gedachten.
Ik vind het allemaal maar moeilijk hoor met die namen... kan zo veel namen verzinnen, maar nit 1 waarvan ik denk: Ja, dat is echt iets voor een veulen van Lisje!
Ja 1 maart schiet zeker al op. Eerst had ik echt geen geduld en duurde het me allemaal veel te lang, maar nu gaat het ineens heel snel! Daarom ga ik ook maar gauw wat foto's maken.
zo ben weer bijgelezen, elke dag zijn het weer een paar pagina's, maar wel heel leuk.
ja mijn naam moet ook met een B beginnen en heb er al een tijdje een in mijn hoofd. ik had het namelijk graag Joy genoemd maar ja het moet met een B dus dacht ik aan Be Enjoyed te denken en dan als roep naam Joy.
Hollybolly, kijk eens op http://www.behindthename.com/nm/p.php voor namen met een p. Zitten hele leuke tussen, en persoonlijk vind ik de leukste juist de vreemde niet-engelse namen. Uit deze lijst vind ik Padma, Paquito en Pythagoras erg leuk.
Nog even een update van Neon, ze is niet blij. Links een influenza-spuit gekregen, rechts een rhino-spuit. Was niet van plan haar tegen rhino te spuiten, maar de DA adviseerde het toch te doen. In Nederland en Belgie schijnt 80% van de paarden geinfecteerd te zijn (wil niet zeggen dat ze ziek zijn, maar drager). En aangezien mijn merrie regelmatig bij de hengstenhouder heeft gestaan (waar hij overigens ook de vaste DA is en haar helemaal heeft begeleid) vond hij het toch verstandig om te doen. Eind maart moet ze weer een spuitje hebben. Ook adviseerde hij een bepaalde wormenkuur (specifiek merk) net te geven voordat ze uitgerekend is, maar ik ben vergeten welk merk. Ik vraag het na als hij weer komt!
hmm ok had heel wat namen maar zag net dat het een hengstennaam moet zijn sommige klinken het zelfde maar op andere manieren geschreven.. net wat je leuk vind!
Drachtige dame was zeer lief vandaag, ook al was haar eega (mijn ruin) heel erg opdringerig en lastig, ze heeft hem erg lief afgewezen (voor haar doen )
Zijn jullie nog erg actief met jullie zwangere mutsen? Ik doe een beetje rustig aan. Lekker buiten hobbelen enzo. Los rennen vind ze ook nog leuk. Ziet er niet log uit toch?
Ze heeft wel buien. Narrig naar andere paarden,zelfs naar haar mede tinker -weidegenoot waar ze normaal mee in 1 box kan! Aansingelen is ook geen prettje nu.. Misschien is zonder zadel wel beter...
dievan mij is nog niet zo ver dat ik echt merkbaarrustig moet gaan doen. Sterker nog ... Ze is momenteel super te bewerken, alleen de galop af en toe nog niet zo veel.
de mijne wordt rustiger, maar er zit nog purrie genoeg in om haar lekker aan het werk te zetten, de werktijden zijn al wel wat korter moet ik zeggen, pas als ze de draf niet meer kan volhouden stop ik echt, mn opa zei namelijk dat je moet doorgaan zolang het kan, ik zal het proberen