Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In het begin is het allemaal mega mega spannend. Maar als ze dan eenmaal drachtig gescand zijn, zakt dat weer een beetje af en dan komt de spanning weer zodra het aftellen gaat beginnen
Liaan schreef:Silly, je merrie ziet er goed uit. Als die van jou gister 100 dgn was, dan die van mij vandaag Is je verhuizing goed gegaan?
Mijn merrie is wel lekker temperamentvol. Al vind ik haar met rijden iets makkelijker

Op den duur ga je ze toch weer als paarden behandelen 

Haha
) is een 7-jarige merrie van Sir Shutterfly x Balou du Rouet x Calvaro en is drachtig van Arezzo (Chin Chin x Heartbreaker). Ik ben nu al ongeduldig
. Ze is nu een kleine 30 dagen drachtig en uitgerekend rond 26 mei 2017, afgelopen zaterdag was er een mooie hartslag te zien van het veulen!

)
) maar anderen zien het ook al aan haar. Eerst dacht ik; Nehh dat zie ik verkeerd... Maar de vorm is anders en het valt anderen ook al op
Ze had net gewerkt en stond te gapen. 

Heartbreaker zit ook in mijn merrie. Prachtig bloed
)
Silly1972 schreef:Aniek, nee vond het comentaal niet echt begrijpelijk, iemand niet trouwens, maar oke, kan er weinig aan veranderen. (kreeg zelfs het commentaar dat ze te weinig wit op haar hoofd heeft)
Die van mij was ook onzettend knuffelig en wou graag kriebelen. Ze kriebelt nu ook heel graag terug trouwens, zo ontzettend lief
Ik duim voor je dat ze gewoon drachtig is!
Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid, en is ze nog steeds gewoon mooi drachtig. Ik moet zeggen dat ik het af en toe ook moeilijk in te schatten vind. Sinds ze geinsemineerd is en drachtig gescand is, lijkt alles op hengstigheidtrekjes, terwijl madame gewoon nog netjes drachtig is
Heel veel sterkte met het wachten op de 2e scan
Lijkt me ontzettend balen als je die merrie speciaal voor de fok hebt aangeschaft. Maar hopelijk lukt het alsnog en heb je er volgend jaar nog een mooi veulentje bij 
Ben ontzettend benieuwd naar foto's van je nieuwe dekhengst!!
Oelala, zie al een foto, wat een ontzettende knapperd!!
En de merrie heeft afgeslagen, spannend!
Heerlijke hengst is het ook he, en natuurlijk nog gefeliciteerd met de dracht van Lady 
Het is toch fijn om je paardje lekker bij huis te hebben
EN Chelsea ook gedekt, spannend hoor 
Hopelijk is alles snel in orde en wordt ze snel hengstig en natuurlijk mooi drachtig, ik duim voor je 
Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid! Sterkte
Zou mooi zijn, ook spannend!
Lastig hoor, een die ineens overal spoken ziet
Misschien ziet ze ook overal de Pokémons
En mooie foto van Flo, ondanks dat ze verschoot van de klik
En Elsa die niets meer moest weten van haar zoon, oh-oh 
En herkenbaar, die drachtige buiken van gras, brok en hooi
En 100 dagen drachtig, gefeliciteerd! En mooie combi 

En lijkt me fijn dat alles zo snel achter mekaar is uitegerekend, kunnen de veulens lekker aan mekaar optrekken!
Ik zou voor de zekerheid gewoon eventjes laten scannen, dan weet je het 100% zeker en kun je het achter je laten, of ze nou drachtig is of niet 
En nog een 2e merrie, drachtig, gefeliciteerd!! Nu dus nog even spannend of Joy drachtig wordt, ik duim met je mee
Maar balen dat Dani op zo'n klein oppervlakte nog binnen moet staan, hopelijk gaat het snel beter met haar, en kan ze lekker weer naar buiten
En wat een prachtige combi's en wat een heerlijk veulen!!

Veel succes op de keuring!
Ze was een beetje overenthousiast vandaag 
.
Ze heeft even een dip gehad, maar ze lijkt nu zelfs gewoon zwanger te zijn van al het gras
Én, we hebben nu zoveel gras, dat ze het hooi gewoon laten staan... Ben ik blij om, kunnen we we gewoon met een gerust hart, en lekker genietend de dracht in gaan