Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balko schreef:Neonlight schreef:Muronia, hoe laat komen ze?
Hier eigenlijk altijd insemineren door de DA, alleen vorig jaar niet, omdat we nog net binnen het gebied van de hengstenhouder vielen. Ze hebben geen begeleidingspakketten, dus iedere scan en inseminatie moet betaald worden.
Vorig jaar dus geluk dat de inseminatiekosten er niet waren (hoewel die lager zijn als de scankosten), toen kwam Arjan Bekkers insemineren. Maakte niets uit wie het deed, 3 jaar op rij netjes van 1 inseminatie drachtig. En eigenlijk dit jaar ook, maar dus verstoten tussen de 17 en 38 dagen.
Veel tevreden over Heerde, dat is de enige waar ik tot nu toe niet tevreden over ben.In 2018 een hengst van hun gebruikt, netjes op tijd besteld, maar het kwam maar niet....toen ik uiteindelijk belde stond het nog in de koelkast en waren ze het vergeten mee te geven aan de koerier.
Oh dat is wel n stomme fout ja! Wel netjes opgelost?
Ik maak ze mee met de paardenkliniek en dat gaat eigenlijk heel goed.
Ik voer geen supplementen tijdens de dracht. Aan het eind wel merriebrok.
Zojuist is ook mijn 2e merrie bij de eerste ronde drachtig gescand deze van Livius
Muronia schreef:Snap ik, maar ze had juist vocht/vuil en na de AB niet meer. Zou je dan niet denken dat het heeft gewerkt?