Jupi geen vooruitgang, maar juist even teruggevallen... Uier leger, PH omhoog naar 6.5 en melk nog niet op kleur. Als het toch nog niet komt, dan liever op deze manier, dan dat ze mij continu op het puntje van mijn stoel laat zitten dus ergens ben ik er wel blij om.
Gefeliciteerd SparklingApp! Halfzusje van Cashmiro, zo mooi! Ben erg benieuwd naar de vlekken
ML! Wat een beauty ook, dat witte hoofd en die kleur!geweldig.
Fijn dat Lady zich weer wat beter voelt, hoe gaat het vandaag?
Ceasar, hoe gaat het nu met jou en de kleine?
Moratoetje
Geplaatst: 06-04-17 10:11
Sparkling & ML dikke gefeliciteerd wat een knappe baby's , mooi getekend ook!
Mijn zwangere dame
pretty
Geplaatst: 06-04-17 10:11
Vera zit nu op 318 dagen en begint werk te maken van haar uier. En van coupe pleeborstel. Tijd om staart in te vlechten,maar die is zo dik dat dit onhandig baasje er geen beginnen aan ziet.
Wat erg kaybayo, de nachtmerrie van iedereen. Wat een mooie veulens zie ik verder allemaal voorbij komen!
Mijn merrie is al 2 weken overtijd. Wat een stress zeg dat wachten. Vorige week dinsdag waren de uiers hartstikke vol en gespannen. Ze was zelf ook onrustig, beetje klam ook en slappe banden. Dus ik dacht nu kan het wel eens komen, ook op stal geslapen. Helaas nog niks. sterker nog de uiers zijn weer dun geworden.. Maandagavond had ze ineens super erge diarree, was net een waterstraal wat eruit kwam. Voor de zekerheid de dierenarts maar gebeld, maar die zei dat ik het maar een paar dagen moest aankijken, omdat ze nu hoogdrachtig toch weinig kunnen doen. Als het aanhoudt zouden ze gaan opvoelen. Gelukkig heeft ze wel weer iets dikkere mest. Maargoed ik zal blij zijn als het veulen eindelijk gezond ter wereld is! Zelf dacht ik misschien heeft ze vorige week dinsdag de '10 dagen draai' gehad? dan zou het morgen moeten komen.. maar aan de uiers te zien vraag ik me af of dat gaat gebeuren.
hahaha Pretty, oh dat is zooo mooi, maar rondom deze periode ook zo frustrerend die dikke staarten! Jupi heeft ook zo'n bos! Mooi hoor! Maar het vlechten doet gewoon pijn aan mijn handen haha!
pretty
Geplaatst: 06-04-17 10:21
Ik ben gewoon ook niet handig Linda,kan mezelf amper een deftige staart maken. Maargoed als het maar iets of wat op een vlecht lijkt,het is functioneel dat het moet zijn haha. Jupi moet nu maar eens een voor-het-echt-uier kweken.
Shadow33 hopelijk bevalt ze snel,het is toch stresserend. Hopelijk blijft de mest goed nu
Gefeliciteerd met alle nieuwe veulens! Het valt mij op dat het tot nu toe allemaal bijzonder gekleurde of getekende veulens zijn. Niet 1 is er gewoontjes!
Maar wat een verdriet ook de afgelopen tijd. Het drukt je wel met de neus op de feiten dat het allemaal niet zo rooskleurig is als het lijkt.
Mijn dame moet inmiddels nog 33 dagen voordat we veilig zitten. Het eind is dus echt in zicht!
Inmiddels staat ze ook onder de webcam dus kan ik toch dagelijks even van haar genieten.
Gefeliciteerd met de prachtige merrieveulentjes die gisteravond en vannacht geboren zijn Fijn dat alles goed is gegaan! Granoek, die van jullie winnen de hoofdprijs als het om grootte gaat
Ik las dat de merrie van Marije die ooit een keizersnede heeft gehad, gisteravond een veulentje heeft gekregen en dat ook hier alles goed is verlopen.
klopt ging super snel met cookie, was net te laat , ze heeft er wel iets moois van gebakken, dus hier ook gefeliciteerd marijer met je prachtig meisje
oh vele merrie's die op springen staan
en nog steeds een paar die de kroon van fopmerrie van het jaar willen halen, go go go girls
mijn alarm is binnen, vanavond even installeren met manlief want ben niet zo technisch maar het ziet er alvast niet zo moeilijk uit
Kabayo
Geplaatst: 06-04-17 11:45
Cynthia super lief! Gefeliciteerd met de 320!
Wauw ml. Ik dacht eerst dat ie bruij was, maar toch niet. Valk? Ze is werkelijk prachtig
Ennasil super lieve foto van Misha
Ivypower ze word nu eindelijk echt rond en gezond he
Esther ziet eruit als drilpudding
Shadow pff wat een stress zeg. Hopelijk laat de kleine zich snel zien!
Pretty schiet al mooi op! Mooie coupe
Moratoetje. Ze ziet er mooi uit hoor!!
Mijn vader heeft om 5 uur weer gekeken en veulen weer melk gegeven. Het veulen knapt echt op. Die racet door de box. Lady lijkt er ook wat vrolijker van te worden.
Ze heeft weer wat gedronken, loopt een beetje gelukkig weer en kijkt al naar haar hooi. Eten doet ze nog niet. Wel weer ondertempratuur, 36.5. Wel voeld ze stuk warmer aan, haar oren waren niet zo vreselijk koud meer. Ademhaling is weer goed en ze kijkt veel fleuriger. Om 10 uur was tempratuur weer 37.1
Al met al gaat het langzaamaan goed. Ook begint ze weer melk te produceren dus dat betekend dat ze zich langzaam beter voeld!
En nog even leuk nieuws. Mijn puppie is geboren!! Nestje van 8. Binnen kort op kraambezoek!:D Jeej
Ben ook bang dat ik een beetje verliefd ben geworden op Dirk zo lief en knuffelig en zoo vrolijk hihi
Ahhh super dat t de goede kant op gaat en dat Dirk t goed doet. Wat een kopzorgen kan je hebben he van een project wat eigenlijk alleen maar leuk zou moeten zijn.