RX, in dat geval zou ik dus geen merrie meer laten dekken. Ik heb nu ruimte voor 4 of 5 pony's (april 2016 word hopelijk nr4 geboren) Als ik het stuk van de buren maar tijdelijk zou mogen huren, zou ik het niet doen. ik zou inderdaad het risico niet willen lopen om volgend jaar ineens zonder land te zitten
Vientje
Geplaatst: 01-07-15 10:04
Ik moet hem even kwijt hoor, moest zó lachen om madame gisteren....ze vindt duidelijk dat ze al toe is aan zwangerschapsverlof
20 minuutjes stapwerk onder het zadel op de wei gisteravond laat Ik heb haar maar gezegd dat als ze zó moe wordt van werken ze maar moet zorgen dat ze drachtig wordt, dan mag ze over een tijdje met verlof
R.X.
Geplaatst: 01-07-15 10:04
Lastig he linda als je geen ruimte hebt. Ik zou ook niet graag in penion gaan. Veel te veel gesteld op mijn rust en prive. Heerlijk je eigen stal. Geen gedoe meer.
Luna2006
Geplaatst: 01-07-15 10:15
Het max wat ik kan zetten is 4 paardjes maar hou het liever op 3. Anders zouden ze meer op de paddock lopen als iets anders en das niet de bedoeling.
Vind dat marley best terug naar haar gewicht mag van minis with spirit. Nu heeft ze iets meer buik. Al zijn haar flanken nu wel mooier.
@vientje; aah wat lief dat gezichtje! Echt van "baahaaas ik wil eeeecht niet werken!"
Fotsy
Geplaatst: 01-07-15 10:17
das hier ook de reden waarom er nog plaats is voor veulens Linda, eigen lap grond en nog plaats.
welkom nien, leuke combi, knap paardje ook
rx ga je dan nog eens laten scannen?
lijkt me een super goede deal he vientje
leuk stevig paard kikkie
marley ziet er inderdaad goed uit maar wel boos hoor, amai zeg, ze vond het echt niet leuk bij de hengst
Elsa nog niet hengstig
pretty
Geplaatst: 01-07-15 10:26
Vientje ja die heeft er zo wel haar eigen idee over
Kiki1976 mooi hoor! Spanend voor vrijdag!
Luna ik vind Marley er ook top uitzien hoor.
Rowan Vetje en Benjamin kunnen er weer tegenaan.
GB lover spannend de wachtdagen!
Nien welkom hier! En gefeliciteerd met de dracht!
Ik dacht ook dat fewspot altijd appie geeft. Al dan niet soms later zichtbaar maar dragen doen ze het.
Pretty, Bedoel je Victor van stal Weytendael? Die geeft wel mooie namkomelingen met een hoop power en werklust. Vriendin van mij heeft hem een paar keer gebruikt.
pretty
Geplaatst: 01-07-15 11:29
Door welk hengstje wordt Ster dan gedekt Pindanootje?
Nee Kiki ze staat gewoon bij ons hengstje Victor (vd.Elzenpasch trouwens) hier wat we al jaren hebben. Die wilt ook wel wat gezelschap dus hij krijgt een al drachtige of gedekte merrie bij zich,is hij ook al blij mee.
Vrijdag heb ik mn merrie 21 dagen geleden voor het eerst gedekt. Geloof de maandag of woensdag voor het laatst. Kijken of ze weer hengstig wordt. Zou ik vrijdag wat moeten gaan zien toch?
Anonymous86
Geplaatst: 01-07-15 12:48
Sorry heb niet alles bijgelezen. Net pony verhuist en liz is drachtig. Niet gescand maar nu intussen 3 dagen overtijd en normaal stipt op tijd hengstig. Gaan vanavond scanner bellen