Mijn merrie zit zondag alweer op 6 maanden dracht! Als ik haar buik aan wil raken moet ik sowieso voorzichtig zijn, houdt ze niet zo van (zelfde met uier, ze tolereert het even en daarna moet je heel goed opletten). Bij haar dochter heb ik van het begin af aan alles aangeraakt, en madame gaat er ook echt voor staan als ik haar uier schoonmaak, heerlijk vind ze dat! Soms alleen oppassen als ik haar been aanraak, op 1 januari 2011 had ze ineens een fikse wond op haar been, en het heeft even geduurd voordat dat dicht was, met steeds schoonmaken en verbinden werd ze dat zat en nu dus af en toe flink oppassen dat ze niet denkt dat er weer iets aan moet...
Mijn jaarlingetje met dat been, kon er deze week niet mee lachen toen de hoefsmid die moest bekappen, zal wel allemaal wat trekken enzo, maar onder het lopen zie je er niks van.
en we zijn heel trots op Wup die start nu grand prix en is de eerste hengst van de u jaargang bij het kwpn die dat start! en is afgelopen weekend 2de geworden en mama Bonita doet het ook super op moment
Ja bij mij 1 en toen ze hier net uit engeland was, bleek ze ook net afgespeent te zijn. Dus ik schat dat ze er zo en zo 2 in engeland heeft gedragen en 1 bij mij en nu 1 voor me vriendin.
deze heb ik vier jaar geleden gefokt. En door lichamelijke omstandigheden van mezelf moeten verkopen, vandaar dat ook Whisper bij marja me vriendin staat.
Voor jou schiet het ook al erg op Whis! Maar voor SA helemaal zeg... Ik wil volgend jaar ook wat vroeger beginnen met dekken zodat ik een stel merries vroeg heb en een ander stel wat later...
Bij ons is het vroege dekken gedaan doordat papa patrick ziek is en toen er slecht ineens weer was. Dus moesten we dekken voor het met hem mis zou gaan