Baasje zit al een tijdje in de linkerbovenhoek. Ik denk dat ze nu met en emmer eten even bij elkaar gehouden worden zodat een ander de stal kan doen. Is anders een beetje lastig met zoveel rondspringed klein grut.
Ik denk dat ze wat extra ogen wilen hebben voor de laatste geit die moet bevallen vandar de low alert. Misschien een probleemgeit of zo. Ik dacht dat ze wel zo'n beetje gelijk was uitgerekend met de rest van de dames. Ik heb ook geen idee of overtijd zijn bij een geit erger is in vergelijk met een merrie.
Dan kan ik me voorstellen dat ze zeker s nachts extra kijkers willen hebben, langere draagtijd is grotere baby's en de bevallingen van de geiten op marestare verbazen me toch al vanwege hun zwaarte en best hoge sterfte.
Ik zie er maar een met een erg dikke buik die bonte die nu in het midden staat, maar ik dacht ook dat die al bevallen was. Maar misschien hebben ze 2 bonte geiten.
Ik zie links een zwarte met een beetje wit, in het midden een wit met zwarte en rechts een bruine. Staat er nog een tussen dan? Antwoord ja nog een helemaal zwarte maar die ziet er niet zo heel dik uit.
Laatst bijgewerkt door karuna op 24-02-11 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt