goedemorgen, nou uiteindelijk van half 2 tot 6 goed geslapen daarna wat onrustig een uurtje geslapen voor mijn wekker ging, wou eerst vanmorgen nog ff langs gaan, maar ben niet gebeld door stalgenoot en stal eigenaar. Dus heb er wel vertrouwen in dat het goed is. Vanavond gelijk uit mijn werk er langs, overdag zijn er altijd wel mensen op stal. En word gebeld als ze het niet vertrouwen.
Iemand vroeg over veulens die bokken/steigeren naar merrie? Mijn veulen (nu nog niet eens 2 dagen oud) bokte vanaf het eerste moment al naar de merrie wanneer hij drinkt en de merrie met haar neus zijn billen aanraakt... Hij vindt zijn mama heeeeeel lief... hahaha
Pfff vanmiddag voor een halstertje uit... Had 1 mooi groen setje... veeeelste groot. Nog een rode, die ook aardig ruim is. Heb nu nog de hoop op een leren halstertje wat ik nog thuis heb liggen, die oogt wat kleiner...
Hmmmm... Zetje heeft nog steeds een dik uier, spuit niks meer uit dat niet. Maar nu zet ik haar buiten, heeft ze echt 1 mega dikke poot. Gisteravond had ze nog niets..... Zwangerschapskwaaltjes??
En voor de mensen die nog moeten wachten, of al zo vreselijk lang wachten sterkte..
Hier ook een merrie die lijkt over te gaan lopen. Mijn andere merrie moet op 21 mei maar die maakt ineens verschrikkelijke haast. Ach laat ze maar in 1 nacht komen dan ben ik klaar voorlopig!!
parouscha
Geplaatst: 28-04-10 08:34
Had ik een birthalarm gereserveerd bij vi o van Marktplaats. Hoorde er goede dingen over. En nu heeft ze de halsteralarm's niet meer, terwijl ik hem gereserveerd had en per 1 mei in huis zou hebben!!
Vind ik dan weer zo laks he, zulke mensen denken geloof ik Van oh hoe meer ik hem kan verhuren hoe beter en dan heeft de rest pech
Laatst bijgewerkt door parouscha op 28-04-10 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Goedemorgen... Ben voor mijn begrippen té vroeg uit mijn bed. Oh, en niet eens voor een veulen.
Eerst vannacht, half 2 (ja was nog wakker ) mezelf maar eens gered van een megaspin. Sta je om half 2 buiten met je glas bedekt met een stuk papier, met een hysterische spin.
En toen werd ik net wakker van gezoem in mijn kamer, een bij! Die is vast via mijn ouders binnen komen turen. Overigens heb ik die een beetje hoofdpijnbezorgd, gezien hij me tussen de gordijnen ging zitten. Die heb ik op en neer laten gaan en toen zat 'ie uitgeteld onderaan het raam, waar ik hem met een kleerhanger naar buiten heb geholpen.
Iedereen met veulens gefeliciteerd. Als het vanmiddag mooi weer is,ga ik de baby's op de foto zetten Ze lopen nu 3 dagen bij elkaar en persy is helemaal happy met zn "zusje"
Een zender die in de vulva van de merrie wordt genaaid? Neuh.
vanessakusje
Geplaatst: 28-04-10 08:56
Rowo pas maar op. Dat had ulfphi ook iedereen zei ach niets aan de hand, 2 dagen later (gister) stond er onverwacht een veulen in de stal. Die van jouw is er toch ook al klaar voor?
jennyk
Geplaatst: 28-04-10 08:57
muzefee: die spinnen moeten jou wel hebben hè Dekking met volle maan geeft een merrie (of was het nou hengst..... nouja 50% kans dat ik het goed heb )
parouscha: schandalig! Nu kun jij op het laatste moment achter een ander alarm aan! Dat innaaien vind ik maar een eng idee