Victory2000 schreef:Bedankt Gem.Iedereen roept dus maar wat???!!![]()
Nou ik ga dan pas roepen als het levensvatbaar is.Dat is voor mij de belangrijkste mijlpaal.
die hebben we hier maandag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
brighteyes schreef:iedereen met een klein kroeldoosje gefeliciteerd!!!
en sterkte gewenst aan degenen die een zwaar verlies hebben moeten verwerken.
wat gaan die pagina's snel zeg.
ik moest bijna een boek bijlezen![]()
hier weinig uier dus wachten is hier ook nog wat langer.
alhoewel ik ook gehoord heb dat het uier ineens van niets naar alles kan gaan en dan het veulen er ook diezelfde dag kan liggen.
is dit waar?
Judith_M schreef:Saffier schreef:@ Judith: Gefeliciteerd! Ik ben ook nieuwschierig wat de merrie om heeft
Ze heeft een -zeer oude- longeersingel om, met een alarm om haar nek, dat bevestigd is aan de singel. Het is een alarm dat afgaat zodra de merrie flink zweet.
Werkt goed!
MarijeR schreef:Citaat:Dynamic begon met haar eten maar toen ik anderen binnen aan het halen was, ging de pieper al af en ik kon zien dat ze idd plat gelegen had.
Voer heeft ze ook niet op.
Haar buik bewoog flink en haar uier is voller dan ooitMelktest gaf nu ook weer 31 aan.
Zou het dan eindelijk........
Vast niet
quintusgl schreef:Gefeliciteerd met de mijlpalen!!
Zou D dan eindelijk?????????
Nog steeds geen uier voor Porva. Ik zie wel dat ze het goed zwaar heeft. Met lopen heeft ze moeite, staat veel te slapen en te wiegen vd een op de andere been. En ze is E..r...g.....t....r....a.....a......g...........