Zo het is al laat maar beter laat dan nooit.
Ik heb onze nieuwe aanwinst bekeken en ja het is een merrieveulen met veel schnit en ras oftewel een uitstraling waar ik voor teken.
Het wordt niet de grootste maar wel denken we een beste in het lopen en kwaliteit wint het bij ons altijd.
JAAAAAAAAA, haar naam is Cesselina, vergeef het ons wij hebben gewoon de letter van dit jaar voor de stamnaam gezet, moeder heet Tesselina.
Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dan vallen jullie in slaap dus houdt ik het zo kort mogelijk.
Ze is eigenwijs en brutaal maar ja gezien mams niet vreemd, ze pakt nu al heel de stal in tot aan de dierenarts toe ( ook mams krijgt dat altijd voor elkaar ).
Ik ga haar de volgende dagen echt goed bekijken en ik ben nu al geneigd om haar te houden maar dan gebasseerd op kwaliteit en bloedvoering dus niet omdat ze een leuk snoetje heeft.
Uit deze merrielijn is naar mijn weten pas richting dressuur gefokt sinds wij de moeder van Krackertje hebben kunnen kopen en ook dat heeft 3 jaar geduurt dus we hebben echt een lange adem gehad en nog steeds dus dan zo´n merrieveulen dat is wat wij wilden.
Mijn man gaat nooit naar veulenkeuringen en nu roept hij dat hij er zin an heeft dit jaar.
Ik zie hem smakkend door de stal heen gaan bij wijze van spreken, als ik haar niet wil houden dan zal hij dat wel doen, maar ja mams is mijn wedstrijdpaard dus dochter is ook van mij gna, gna, gna.
Een hele goede kennis van mij ( Missq ) heeft alvast wat foto´s gemaakt van haar en heel lief toegemaild dus die heb ik naar Neonlight doorgezet ( was zo lief om aan te bieden om ze voor mij te plaatsen hier ), dus achter de schermen wordt er hard gewerkt en gaat er hard gewerkt worden om hier de eerste indrukken te plaatsen.
In de loop van de volgende dagen zullen er aktiefoto´s gemaakt worden en natuurlijk zal er weer een poging gewaagd worden om jullie mee te laten genieten van onze Hupsefluts ( ik ben bang dat ze deze bijnaam afgekort zal krijgen zo is mams ook Krackertje geworden i.p.v. Tesselina )
Mijn verhaal is toch langer geworden dan bedoeld maar ja zo tikkend gooi ik mijn eerste indrukken eruit.