Biancaa schreef:@tonie, goh wat een mazzel dan dat je erbij was. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als je er niet was geweestWel een apart gezicht lijkt me, 2 van die lichtgewichten met hun armen in een gat en maar trekken
@ods wat isze prachtigggg dat kleine streepje aan de onderkant echt onwijs apart<Moeders staat er ook al zo trots bij.
@niek hihihi ga jij altijd zo vroeg naar school, lekker stukje fietsen danHeb je nu de bevalling wel gezien of was je nu ook te laat voor de bevalling (IPV school
)
@freialover tja kegelen hoeft niet veel te zeggen, sommige kegelen zelfs meer dan 2 wekenDus netjes afwachten maar
@Mac ohhh je mag nog wel ff, ze is "pas" 329 dagen drachtig hihihi nu maar hopen dta ze niet overtijd gaat lopen.
@Niezzz Spannend hoor, dat zal wel niet meer zo lang durenHoop dat je iemand kan vinden om te gaan waken, zodat jij even kan gaan rusten.
@Marije Pffff lijkt me echt erg als een paard overtijd loopt, dan heb je volgens mij het idee om de hele dag maar bij haar te blijven omdat als je weggaat je net zal zien, dat zij gaat bevallen...
@melanie20 Ga je haar nu ook over een paar weken laten scannen om te kijken. spannend hoor, veel succes !!!
Nou volgens mij heb ik iedereen gehad, zo niet mijn excuses. Ik ga dalijk weer bijlezen... nu even mijn huis opruimen
we word daar gescant op 18 dagen.....
en wil er hier thuis nog eens laten scannen...
maar wie weet op hoeveel dagen dat dan het beste kan??
tis de eerste keer voor mij en de pony dus allemaal erg spannend!!!