goeie morgen allemaal. Jammer weer eentje gemist maar er gaan nog vele komen ( bedankt voor het verslag en de stils baroen. Welke merries hebben jullie aan staan ik heb in ieder geval georgia aan staan .
Bedankt voor de stills Baroen! Bij het high alert had ik geen geluid en toen ik om 5.45 even ging kijken, was het dus net geboren. Ben daarna m'n bed weer ingedoken, er was op dat moment niet veel te zien omdat moeders steeds in beeld stond.
Zal zo eens zoeken naar updates. Had vanmorgen eerst wat andere dingen in huis te doen (kattenstr*nt en kattenk*ts opruimen )
Update Lacey, Bree & Karen (geit): Lacey is doing real good tonight, she isn't as edgy as she was last night, we had some major winds last night, but all is quite today. She seems set and ready, just waiting for her to take advantage of it and let that little one out.
Bree's update is a little better, She came back in with her udders. She isn't terribly over due yet and could still go another week or two, will she? I don't think so, she is going to be a pick up fast then foal kind of girl....Let's hope anyway.
Karen the nanny, is still holding on, poor girl is wide as she is tall, bound to be twins in that tummy of hers. Shouldn't be much longer will have a new set of kids running around here also....wonder if Karen can keep up with 2 of them?
:(:) Marije.. voor het alert en voor de kattendingen!
Is er ook nog een update van Macy?
Macy eet en slaap en eet en slaapt.... Oh ja, ze is ook wat aan haar uier aan het werken. Zal straks wel een uierfoto plaatsen Ik gok dat jullie straks net een week te vroeg hier komen....