Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gelukkig heb ik n hele goede, leuke dierenarts. Hij zou vanmiddag bij ons op stal komen en toen ik hem vanochtend belde was ie een klein beetje bezorgd...maar temp. was gisteravond 37,4 dus netjes. En heel erg hoesten of snotteren doet ze gelukkig niet, wie weet kan ik erger voorkomen! Voor de zekerheid gaat ie vanmiddag toch maar even bij [naam] kijken en dan kijken we even hoe we dit gaan behandelen.
Het sneeuwt wel (of ijsregent beter gezegd) maar zodra de vlokjes op de grond vallen lossen ze op.
(maar het vriest wel
)

De weiden zijn groen en de stal is droog en warm!

. Dus dat was ook weer een hele geruststelling
!
. 
, die bak is echt een zoekplaatje! Snap dat je je paarden niet buitenzet! Is dat nou de kruiwagen die daar vooraan staat?
, gewéldig!!

.

. Kerst is al geweest, dus het mag weer ophouden. Ben het nu al zat. Vannacht gaat het vriezen, dus hopelijk morgen sneeuw/ijsvrij. Dit is geen doen. Dan heb ik namelijk ook geen mondeling duits 
)
Ik heb het halster gewoon zelf moeten kopen

Always look on the bright side of life!
Hij dacht er eerder aan, omdat ze echt zo ontzettend buitengewoon dik is (hij vind haar echt heel erg dik!!!) er gewoon minder plek is voor haar longen, doordat het middenrif helemaal naar voren wordt geduwd. Het kan zijn dat ze daardoor zwaarder ademt (hij hoorde eigenlijk alleen iets bij t inademen). Verder, mocht t wel een koudje zijn, dan was t niet ernstig en omdat ze al zo dicht op de datum zit wil hij ook geen Ventipulmin geven (Wilde ik sowieso nu niet om dezelfde reden
).
Madam vond t erg lekker en liep lekker te stappen. Sneeuw was niet erg
.
kleine witte dingetjes op de spenen...
. Piepklein, en vast nog niet de aanzet tot echte kegeltjes, maarehh...t zat er mooi wel!
...?
. Heb ook alles zelf moeten kopen.