Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:Spannend hoor, lijkt mij nou weer helemaal niets heVerrassingselement eraf, stel dat erin zit wat ik 'liever niet wil' dan ben ik toch bang dat ik minder begaan ga zijn met de merrie. Pris is inmiddels alweer 162 dagen drachtig, bijna op de helft. Ze heeft een kanonnen grote buik zeg dit keer, dat wordt nog wat
Kabayo schreef:Grappig Fokfanaat. Ik was net aan het rondbellen. Ik zoek een kliniek in friesland die dat kan. Iemand suggesties?
Milan_lover schreef:Kabayo schreef:Grappig Fokfanaat. Ik was net aan het rondbellen. Ik zoek een kliniek in friesland die dat kan. Iemand suggesties?
Kan Wolvega dat niet?
Kabayo schreef:Die had ik héél verbaasd aan de telefoon
"Nee dat kan nu nog helemaal niet. Misschien in de toekomst over een paar jaar"
"Daar voor zou je naar Utrecht moeten denk ik"
"Dat kan vast pas einde van de dracht"
Oftewel die geloven er totáál niet in
Milan_lover schreef:Ik wil/hoef het niet te weten. Zit wel te twijfelen Myrthe nog een keer te laten scannen, gewoon voor de zekerheid. Maar we hebben eigenlijk afgesproken het na de 2e scan te laten, om het risico op verwerpen zoveel mogelijk te beperken. Maar als ik de foto's vergelijk van 2 jaar terug toen ze rond de 100 dagen had moeten zitten, ben ik 80% zeker dat er nog steeds iets in zit. Lastig....
Imre schreef:Milan_lover schreef:Ik wil/hoef het niet te weten. Zit wel te twijfelen Myrthe nog een keer te laten scannen, gewoon voor de zekerheid. Maar we hebben eigenlijk afgesproken het na de 2e scan te laten, om het risico op verwerpen zoveel mogelijk te beperken. Maar als ik de foto's vergelijk van 2 jaar terug toen ze rond de 100 dagen had moeten zitten, ben ik 80% zeker dat er nog steeds iets in zit. Lastig....
Ik twijfelde ook, maar heb de knoop doorgehakt en morgen komt de DA. Ze zit nu op 102 dagen als er nog iets in zit. Ik denk het wel trouwens, maar wil graag zekerheid.