Ml wat is ze prachtig!!! Mag ik een look a like in het klein
Hier aantal keer alarm maar gewoon aan het slapen en rustig... ik zelf nog even 1.5 uur slapen en dan weer aan het werk. Pfff ben er wel voort klaar mee zo weinig slaap..
Kabayo hopelijk voelt Lady zich snel helemaal goed en kurnen jullie van Dirk genieten.
Cynthia82
Geplaatst: 06-04-17 06:05
ML, echt hoor!! Ben je nu klaar met die prachtige baby's maken? Gefeliciteerd meid!! Op dag321 toch?
Fi is vandaag 320 dagen!! Safe zone!
AniekR
Geplaatst: 06-04-17 06:16
Gefeliciteerd ml en sa! 2 prachtige dametjes!
Kabayo, toch weer schrikken. Hopelijk blijft het nu toch de goede kant op!
En wat betreft het waterhoofd, ik heb het bij de eerste fokkerij waar ik kwam 15 jaar geleden één keer meegemaakt bij dit type pony, en dit is dus het tweede geval dat ik er dan van hoor. Dus als het altijd genetisch is, komt het in een sporadisch lijntje voor (dat veulen 15 jaar geleden was ook heel anders gefokt dan deze van Kabayo). Wel ben ik er wat over gaan lezen, voor zover ik tijd over heb Aangezien mijn merrie van de vader van dit veulen is, overweeg ik nu zeker om haar te laten testen. Mocht iemand meer ervaring hiermee hebben bv uit de Friezen ofzo, sta ik open voor pb's hoor!
En hier gisteren na mn avonddienst toch mn spullen gepakt en naar stal. Roos haar ph toch weer gezakt en ze was ook heel anders in gedrag. Vannacht dus heel veel op de camera gestaard, maar tot nu nog niets.
In diepe rust nog (Roos onder in beeld, Lies boven, Shadylah rechts)
Lies lijkt wel heel waakzaam over Roos, dat vind ik ook wel apart om te zien.
ML, gefeliciteerd, wat een mooi meisje! Wat ging dat snel zeg, want je post eerst nog dat er een klein geel ding aan hangt en dan is het er ineens al! Maar goed dat je toch het alarm om hebt gedaan.
Hoppa, en weer zo'n prachtpaardje geboren, wat een schattig snoetje. Gefeliciteerd ML!
Alles nog goed vanochtend Kabayo?
FlokiFjola
Geplaatst: 06-04-17 08:15
Gefeliciteerd ML en SA!! Wat een knappe meisjes!!
Is toch snel gegaan, ML! zo leuk zo'n wit koppie
Tis wel t jaar van de blesjes enzo he?! Bijna alle veulens van dit jaar hebben een aftekening
Met lady gaat t langzaam weer de goede kant op? Hopelijk knapt ze snel helemaal op! Tis ook niet niks natuurlijk allemaal Hopelijk gaat ze snel wat meer eten en blijft de koorts weg! Sterkte!