Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ook nooit aan gewicht moeten inleveren.
maar das omdat ze zo weinig winterhaar altijd aanmaakt en ze dus teveel energie moet steken in warm blijven.
wat een poppetjes van paardjes heb je toch.. 
De mijne staat straks maar alleen.

Alleen vind ik wel lastig dat deze een platslaper is, krijg soms wel 5 keer per uur alarm en dat dan ook nog verdeeld over verschillende uren in de nacht.. Gelukkig heb ik over een week vakantie
Je hebt ook wel je handen vol aan de lammetjes zo te horen. Dan is het zeker fijn dat je nog niet hoeft te waken voor een veulen.
zo schattig!!
haha)
Manda schreef:Hoe komt dat eigenlijk dat zoveel merrie's dat zo slecht trekken een veulen te zogen?
Mijn merrie's heb ik nog nooit aan gemerkt dat ze inleveren zelfs na 8 mnd nog niet, blijven mooi op gewicht en worden zelfs weer gewoon bereden na een maand of drie, dus kan me er niet veel bij voorstellen dat men zo vroeg al moet spenen ivm de merrie (en vroeg vind ik 4 a 5 mnd)
Zelf 'zoog' ik mijn dochtertje nu al 7 mnd volledig, ik ben zelf niet de dikste en kan niet veel missen maar ben gelukkig ook geen gram afgevallen terwijl iedereen zei dat het zoveel energie kost en je gaat afvallen, nou daar merk ik gelukkig niks van en mijn baby heeft zelfs spekrollen op haar bovenbenen
Meer in de zin van overtijd van de datum die ik gerekend had bedoel ik eigenlijk
Veulen komt als het er klaar voor is, dus wacht braaf af. Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig
Ik heb er ook zo één
Dus je weet het nooit, nooit eenmalig zeggen!