set_elkol schreef:Jaloers!
me too!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gister ook nog een ritje gemaakt 
Wil wel vaker naar het strand gaan met de trailer
Ik ga mijn best doen om meer mee te posten.

Waren nog maar subtiele "schopjes" maar het was wel enorm leuk om leven in de buik te voelen
Woogy schreef:Die buikjes zijn leuk![]()
Nou hebben we Arie woensdag radicaal afgespeend en nou is Pony's uier behoorlijk hard. Ze drupt niet meer en lijkt niet echt heel veel ongemak te hebben ervan. Is er iets wat we extra in de gaten moeten houden??
Caily schreef:Vond ik ook logischer, maar je weet het niet. Liever teveel dan te weinig gevraagd.
Dankjewel! Woogy schreef:Die buikjes zijn leuk![]()
Nou hebben we Arie woensdag radicaal afgespeend en nou is Pony's uier behoorlijk hard. Ze drupt niet meer en lijkt niet echt heel veel ongemak te hebben ervan. Is er iets wat we extra in de gaten moeten houden??
. Wij geven twee dagen geen krachtvoer en laten ze zo veel mogelijk buiten lopen. Vaak als het uier vol loopt gaan ze in ene op zoek naar hun veulen en dan lopen ze vaak heel veel heen en weer aan de ene kant sneu maar dat is wel goed voor het uier. Dit jaar had onze dame zoon klein uier nog veulen pas afgespeent op ruim zeven maanden dat ik gewoon haar voer heb gegeven het uier werd ook niet groter en ze heeft echt niet naar haar veulen gezocht dus dat ging wel heel mooi!