Ik had het drama van vorige week ook gevolgd en zei vanavond tegen mijn man hehe eindelijk weer een geboorte die ik kan zien... en weer ... fout afgelopen ... pfffff ik denk dat ik het niet meer ga volgen het is zo triest .. bah...
Dat was voor mij ook de reden om de cam uit te zetten. Ik heb er vorige week goed last van gehad (incl jankbuien) en de onbevangenheid als ik keek was even verdwenen. Ik kan me van vorig jaar niet herinneren dat het zo vaak achter elkaar mis ging....
het is dit jaar ook wel erg zeg.. overal zijn er wel dingen mis gegaan.. ook hier als je in de kraamstal leest.. veulens verworpen of overleden.. bij ons ook eentje die de spieren niet goed had zitten.. in laten slapen..
tootje71
Geplaatst: 05-03-10 23:31
jeetje... je zal gewoon geen veulen meer willen na al dit leed... gelukkig gaat het vaak wel goed.
Maar ik heb pas marestare uitgevonden en heb eigenlijk alleen maar ellende gezien /gelezen...
voel me nu zo dubbel en leef intens met de betrokkenen mee...
@ Quintus, als je er zo erg last van hebt, weet je dan zeker dat je blijft kijken naar de bevallingen? Of zet je de cams uit als het niet goed gaat? Ben wel benieuwd.
Ik zet de cams uit als het niet goed voelt. Zoals bij Charm had ik nadat ze een minuut aan het opvoelen waren al het idee dat het niet goed was. Heb hem toen ook 2 minuten later ofzo uit gedaan en ben nog even gaan meelezen. Ik begin dus wel gewoon met kijken. Ik heb al wel aardig door of het goed gaat of niet. Bij bv een redbag ofzo blijf ik ook wel kijken maar zodra ik zie dat het goed fout ligt dan zet ik hem uit.
Wat me vorige week zo geraakt heeft is dat zo'n merrie vrolijk rondloopt en begint gezond met de bevalling wat tegelijkertijd haar dood wordt en dan al de pijn die ze heeft moeten doorstaan..... Dat staat op mijn netvlies.