Ze zou het liefst mee naar boven gaan en op schoot liggen... Ze is niet warm, benen zijn wel nat van de melk. Hoop dat ze het gewoon opgeeft en dat veulen eruit gooit...
Hi hi... toch maar even reageren. ThePast03 nam braaf het voortouw maar we hadden allebei de indruk dat ze weer koliekerig was. Maar jij kent je paard het beste natuurlijk. Pfff.. opluchting hoor.
En nog fijner als ik eten bij me heb Ze is iig erg attent en hongerig, heel anders dan vorige week toen ze koliek had. Denk dat ik haar zo even buiten doe met de rest en dan de DA bel om even te overleggen... Ze loopt nu iig naar de andere merries te gillen, ze willen nu allemaal naar buiten.
Dat klinkt gelukkig als een vrij normale merrie. Lekker de wei in nu en dan hoor je wel wat de da zegt.
Mocht ik toch nog in slaap vallen wens ik je in ieder geval succes en een gezond merrieveulen voor het geval Fleur het waagt te bevallen zonder dat ik meekijk.
Goedemorgen Fleur heeft ons lekker laten slapen Hoop dat alles goed blijft gaat met haar Ik ga zo naar mijn werk, hoop dat ze nog wacht tot vanavond Zoniet, iig een voorspoedige bevalling en een mooie merrie veulen