[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:28

Oh spannend Marije! Leuk man, die hele kleintjes!!!

Niek, gefeliciteerd! Ben benieuwd, is het een hij/zij, naam? Foto's?

Wat een geweldig verhaal Tonie, gefeliciteerd!!

Ods, gefeliciteerd! Heb ook in je topic gereageerd!

Niek123

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:30

vannacht 04.00uur Hypophea los gebroken, had op één of andere manier deur los gekregen nog even snel naar uier gekeken.. niks

05.00uur me moeder rent de kamer binnen... ANNET!! ANNET!! ik als een speer uit bed, pak me school-tas jah ik was duidelijk in de war ik dacht werkelijk dat ik voor de zoveelste keer te laat voor school was...
Maar nee hoor, Hypophea is aan het bevallen prachtig!! even dachten we dat er geen leven in zat , want 't bewoog niet... maar gelukkig hij begon al te spartelen

ohjah het is een hengstje

Afbeelding

Tonie wat leuk!! wat een vrouwen-power!

Monchou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 09:32

Wat een schatje Niek123! Echt een lekkere kerel!

Ods
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:03

Bokkers bedankt voor jullie complimenten, net als iedere kersverse veuleneigenaar zie ik alles door een hele roze bril....

Superfries hoe gaat het met jou veulen?? We duimen heel hard voor haar!!!

Niek123 GEFELICITEERD!!!! Ben heel benieuwd naar jou verhaal Geniet!!!

Tonie wat een verhaal zeg! Gelukkig is het geboren en is alles oke! Pak van mijn hart! Nu wordt het genieten geblazen!

Ohh MarijeR, Copper houd ons weer in spanning.... zou ze dit topic gaan vegen met haar bevalling

Niek123 Wat een mooi strak blesje zit erop! Nu de droge foto's!

tonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:11

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:13

Mac schreef:
jessje schreef:
Nu gaat het echt niet lang meer duren

Bezint eer ge ... eh ... typt !! En anders zorgen dat de merrie van de buitenwereld wordt afgesloten .
Ik denk dat ik het lot heb uitgedaagd

Ods, terecht hoor, dat je op die wolk rit, met zo'n schatje

Niek, ziet er mooi uit!
Wij willen meer foto's

Marije, leuk he, merries overtijd

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:20

PROFICIAT Niek!!

Tonie: knap dat jullie het beentje zelf hebben gezocht en rechtgelegd! Wel even stress, maar het resultaat mag er wezen. Mooie naam heb je verzonnen!

@ods: Snap is idd helemaal TROTS !! En terecht !

@FreiaLover: normaal gesproken, als een merrie goed door gaat kegelen is het er met een dag tot een paar dagen wel. Maar er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk

@Marije: Copper en Macy zijn geen familie, verder ???

Mini's zijn leuk! Die zie ik mezelf ook nog wel eens in mijn achtertuin houden. Paints en mini-Paints.

@superfries: hoe is het er vanochtend mee?

Lee's buik verandert momenteel razendsnel. Hij hangt veel meer en zit veel meer naar achter. Uier is ook weer voller en alles is ook weer slapper. We wachten rustig (RUSTIG!!!) af ....

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:22

Gefeliciteerd allemaal Wat een gave veulies zie ik weer voorbij komen

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:39

weer een klein berichtje van mij...

allereerst wil ik iedereen feliciteren met de veulens die geboren zijn!
wat een schatjes allemaal!

NIMBER: wil ik heeelll heeelll veel sterkte wensen met die verlies!
hopelijk blijft het goed gaan met het veulen!

en mijn nieuws is: dat me pony gister voor de eerste keer gedekt is!
we halen der pas weer op als ze gescant is! SPANNEND DUS!!

en wil iedereen sterkte wensen met het waken op zijn of haar paardje!!!!

gr mel

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 10:40

Niek gefeliciteerd de rest die een veulen heeft gehad en ik ben vergeten natuurlijk ook gefeliciteerd!

Ponykegelt nu echt niet meer een klein puntje maar wittige hars uit de gaatjes! *\o/*
Ze is al dagen chago en haar banden zijn gezakt... ga maar iemand zoeken die vannacht wil waken want ik hou dat niet echt uit en ik be nogal snel bang op die enge zolder :Y)

Nog een vraagje over een paar dagen komen mensen kijken naar onze jaarling die willen hem graag kopen wat kun je zo iemand laten doen met dat paard proefrijden gaat een beetje moeilijk. Ik zorg natuurlijk dat hij er goed uitziet.
Laatst bijgewerkt door ZzzeiN op 01-02-22 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:05

@ Niek123: Gefeliciteerd!!! Wat een grappig blesje.....
@ Niezzz: Dat klinkt goed.......
ff over die jaarling.... Ze kunnen er een stukje mee stappen, voetje geven kijken hoe die vast staat.... En je kan m ff los gooien.... Kunnen ze de gangen bekijken.... En ik denk dat het bij zo'n jong beestje verder gewoon moet klikken.....

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:06

iedereen gefeliciteerd met de veulies!!
heb al in de topics gereageerd.. wat een plaatjes weer zeg!

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:08

aan allen met veulens gefelicteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier alles aan het groeien alsook de buik van cartouche misschien toch nog een veulen...zou me verwonderen maar ik sluit het niet uit.

@niezzz : spannend
@melanie20 : is ook spannend,bij ons worden er Donderdag enkele gescant

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:14

@tonie, goh wat een mazzel dan dat je erbij was. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als je er niet was geweest Wel een apart gezicht lijkt me, 2 van die lichtgewichten met hun armen in een gat en maar trekken

@ods wat isze prachtigggg dat kleine streepje aan de onderkant echt onwijs apart <Moeders staat er ook al zo trots bij.

@niek hihihi ga jij altijd zo vroeg naar school, lekker stukje fietsen dan Heb je nu de bevalling wel gezien of was je nu ook te laat voor de bevalling (IPV school )

@freialover tja kegelen hoeft niet veel te zeggen, sommige kegelen zelfs meer dan 2 weken Dus netjes afwachten maar

@Mac ohhh je mag nog wel ff, ze is "pas" 329 dagen drachtig hihihi nu maar hopen dta ze niet overtijd gaat lopen.

@Niezzz Spannend hoor, dat zal wel niet meer zo lang duren Hoop dat je iemand kan vinden om te gaan waken, zodat jij even kan gaan rusten.

@Marije Pffff lijkt me echt erg als een paard overtijd loopt, dan heb je volgens mij het idee om de hele dag maar bij haar te blijven omdat als je weggaat je net zal zien, dat zij gaat bevallen...

@melanie20 Ga je haar nu ook over een paar weken laten scannen om te kijken. spannend hoor, veel succes !!!

Nou volgens mij heb ik iedereen gehad, zo niet mijn excuses. Ik ga dalijk weer bijlezen... nu even mijn huis opruimen

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:16

Dag 354 en de melk drupt er nu echt uit... Je zou toch haast gaan denken dat het echt bijna komt nu

Niek123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:23

jessje schreef:
Dag 354 en de melk drupt er nu echt uit... Je zou toch haast gaan denken dat het echt bijna komt nu

ohh spannend!! nou dan moet het wel snel komen!

Biancaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:25

@jessje ja lijkt me toch ook wel heel veel successssss

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:25

Niez123: GEFELICITEERD!! Wat een mooi hengstje

Tonie: Jaaa eindelijk Van harte, ze is prachtig!

Ods: Ze is echt zooo mooi, dat koppie, die bles Snel meer foto's?

mac: Word het al spannend bij Lee? Ben erg benieuwd!! Nog even (rustig) afwachten idd zal erg moeilijk zijn denk ik!!

amandake Zou wel een verassing zijn toch? Is ze drachtig gescand? Wanneer zou ze moeten bevallen? Uierontwikkeling? (Nee, ben niet nieuwsgierig )

Superfries: Het gaat dus al iets beter als ik het goed begrijp? Ik duim nog steeds voor jullie!!!!!

Jessje: Volgens mij ben jij aan de beurt! Het KAN haast niet lang meer duren nu, veel succes!!

Ods
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:36

Niezzz Spannend!!!! Ook voor jou snel een Babe op de grond!!

Nou Amandakè dat zou toch gaaf zijn, ik moet wel lachen hoor, het lijkt wel een knipperlichtdracht

Dat denk ik niet alleen Jessje het is ook echt zo!! Jij hoeft niet lang meer te wachten, je Babe is er bijna!

Nog niets gehoord van Superfries? Ik duim nog steeds voor ze, vind het zo sneu....

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:40

gaat goed met cartouche he..
ben benieuwd of daar een veulen uitkomt!

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 11:55

jessje schreef:

Met dit weer? Wat houdt het tegen?

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:02

k heb n foto van taro in mijn topic!!!

enne hier nog een foto van het veulen van ukkie.. heb er verder nog geen info van heb alleen een foto gekregen
Afbeelding

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:36

Sammie schreef:
jessje schreef:

Met dit weer? Wat houdt het tegen?

Dat vraag ik me al de sinds woensdag af

Het kan toch geen kwaad om haar nu nog af te spuiten he?
Ze heeft het zo warm en zwaar dat ik haar eens wou afspuiten, maar mijn ma (=nog overbezorgder dan ik ) vindt dat geen goed idee, omdat het water vrij koud is bij de paarden...

superfries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 12:45

Hier weer een berichtje van mij. De dierenarts heeft andere medicijnen voorgeschreven. Hopen dat deze beter aanslaan. Wat ze nu precies heeft is niet helemaal duidelijk. Het leek eerst een longonsteking, maar dat duurt nu wel erg lang. Ze is nog steeds erg zwak. Sjokt een beetje door de wei achter mams aan. Vanmorgen haar billen weer gewassen en ingesmeerd met babylotion. Kijken of het helpt. Ik ben soms wel bang dat ze het niet gaat redden. Ze wankelt echt op de beentjes en is nog bijna niets gegroeit, terwijl ze al twee weken is.
Bedankt voor jullie lieve reacties. Doet mij goed dat er mensen zijn die meeleven..

MarijeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 13:00

Wat een lieve veulenfoto's weer, daar wordt je toch meteen blij van?

Biancaa schreef:
@Marije Pffff lijkt me echt erg als een paard overtijd loopt, dan heb je volgens mij het idee om de hele dag maar bij haar te blijven omdat als je weggaat je net zal zien, dat zij gaat bevallen...

Nah... Bij Copper heb ik nog niet het idee dat ze snel wat gaat doen dus meer dan overdag af en toe even naar de wei kijken en 's avonds laat nog een keer checken doe ik nu niet.
Ze heeft 's nachts wel een birth alarm om maar ze ligt gelukkig weinig plat.
Pas als ze meer tekenen geeft dat ze dicht tegen het veulenen aan zit, blijf ik er voor thuis.

Meavey schreef:
Wat voor hengstje komt erbij Marije?

J.S. Leffort's Smiling Maiky
Afbeelding
Geinig ding joh
Heb gisteren nadat we thuis kwamen nog even een merrie geschouwd en hij liep daar een partij stoer te doen. Toen hij op z'n achterbenen stond, kwam ie nog niet boven m'n schouders uit
Verder op stal is ie wel rustig, was bang dat ie de hele nacht bezig zou blijven met z'n Hiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiiiii hiiiiiiiiiiiiiiiiii maar dat viel erg mee