Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog even snel naar uier gekeken.. niks
jah ik was duidelijk in de war ik dacht werkelijk dat ik voor de zoveelste keer te laat voor school was...
, want 't bewoog niet... maar gelukkig hij begon al te spartelen 
Geniet!!!
Mac schreef:Ik denk dat ik het lot heb uitgedaagdjessje schreef:Nu gaat het echt niet lang meer duren
Bezint eer ge ... eh ... typt!! En anders zorgen dat de merrie van de buitenwereld wordt afgesloten
.

!
???
Wat een gave veulies zie ik weer voorbij komen
misschien toch nog een veulen...zou me verwonderen maar ik sluit het niet uit.
Wel een apart gezicht lijkt me, 2 van die lichtgewichten met hun armen in een gat en maar trekken 
<Moeders staat er ook al zo trots bij.
Heb je nu de bevalling wel gezien of was je nu ook te laat voor de bevalling (IPV school
)
Dus netjes afwachten maar 
Hoop dat je iemand kan vinden om te gaan waken, zodat jij even kan gaan rusten.
jessje schreef:Dag 354 en de melk drupt er nu echt uit... Je zou toch haast gaan denken dat het echt bijna komt nu![]()
heel veel successssss 
Van harte, ze is prachtig! 
Snel meer foto's? 
Ben erg benieuwd!! Nog even (rustig) afwachten idd
zal erg moeilijk zijn denk ik!!
)
Het KAN haast niet lang meer duren nu, veel succes!!

jessje schreef:Dag 354 en de melk drupt er nu echt uit... Je zou toch haast gaan denken dat het echt bijna komt nu![]()

Sammie schreef:jessje schreef:Dag 354 en de melk drupt er nu echt uit... Je zou toch haast gaan denken dat het echt bijna komt nu![]()
Met dit weer? Wat houdt het tegen?

) vindt dat geen goed idee, omdat het water vrij koud is bij de paarden... Biancaa schreef:@Marije Pffff lijkt me echt erg als een paard overtijd loopt, dan heb je volgens mij het idee om de hele dag maar bij haar te blijven omdat als je weggaat je net zal zien, dat zij gaat bevallen...
Meavey schreef:Wat voor hengstje komt erbij Marije?