Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheSam schreef:Lekker Aniek!!![]()
Wat ligt die bonte merrie (volgens mij is het Vicky) krampachtig te slapenGestrekte benen..
Faniek schreef:Even een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met trailers en veulens.... kan en mag een 4 maanden oud veulen bij een 2 paards trailer bij het gedeelte van de moeder in?
MarijeR schreef:Faniek schreef:Even een vraagje voor de mensen die ervaring hebben met trailers en veulens.... kan en mag een 4 maanden oud veulen bij een 2 paards trailer bij het gedeelte van de moeder in?
Is het een pony of een paard?
Bij een pony zou ik het tussenschot eruit halen en samen in 1 ruimte zetten. Een paard veulen is met 4 maanden vaak wel groot zat dat ie naast de merrie aan de andere kant van het schot kan.
MarijeR schreef:Butter lijkt trouwens ook interessant...
Ze lag net met haar staart erg ver van haar lijf af en nu staat ze weer.
Zit op dag 338 en kegelt.
TheSam schreef:Oh, doet de cam van Butter het weer?? Die heeft een paar dagen stilgestaan
Faniek schreef:Het zijn haflingers, maar zoals ik al dacht zal het wel 2 keer rijden worden, want er moet nog een volwassen merrie mee.
MarijeR schreef:Dat lijkt me wel krap ja...
Voor een klein stukje is het misschien nog wel te doen als je het schot op 2/3 en 1/3 vast kan zetten ipv in het midden. Zo deden wij dat vroeger ook wel eens als een erg groot paard en een pony in 1 trailer gingen.
Faniek schreef:MarijeR schreef:Dat lijkt me wel krap ja...
Voor een klein stukje is het misschien nog wel te doen als je het schot op 2/3 en 1/3 vast kan zetten ipv in het midden. Zo deden wij dat vroeger ook wel eens als een erg groot paard en een pony in 1 trailer gingen.
Het is van Steenwijk naar Markelo dus best een behoorlijk stuk... ik zal even kijken hoe het met de 2 paards trailers daar zit... en ik weet natuurlijk ook niet hoe groot veulen tegen die tijd is.
Sjoert schreef:Markelo! Das dicht bij mij in de buurt..
*sorry voor deze reactie
TheSam schreef:Waar ga je naar toe in Markelo???