IK WIL DE LENTE! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IK WIL DE LENTE!
Idd...ik weet nog wel...al die berichtjes van jou dat het maar niet lukte, terwijl het met Lady precies hetzelfde verhaal was. Lady was bijna 2 maanden drachtig toen jij vertelde dat Ivanka de 18 dagen had gepasseerd!Citaat:Nu schelen Lady en Ivanka trouwens maar een maand! Ivanka is namelijk over 10 dagen 7 maanden!
.
Enne...Biebje heeft een klein koudje opgelopen...paar droge kuchjes, bijna-dierenarts heeft even geluisterd, hoort beetje te veel in heel klein deel de longen...Morgen komt de DA toch op stal, maar even vragen wat ik er aan moet doen... 

Mac schreef:Ods, het medium![]()
@PhiaBink: Is dit allemaal zo naar binnen gewaaid??? Ik dacht dat dit buiten was!
Ik wil ook lente en wel NU![]()
dus dat redt zich wel.
.
.
. De uitzetter voor het metselwerk van de stal is wel gewoon gekomen (de bikkel
), maar metselen gaat natuurlijk niet.
. Ik weet het: dat is gevaarlijk, maar nu hebben we weer energie om verder te waken. Het kan nl. wel even gaan duren op deze manier ...
??
nog wel even door.

. Henk is de auto aan het uitgraven en een sneeuwschuiver is net voorbij gegaan
. We zitten dus een beetje ingesneeuwt hier.
Er ligt hier dik 40 cm sneeuw en met de paardjes in het land levert dat mooie plaatjes op! Heb ff een filmpje online geplaats 

. Mij hoor je niet klagen
.
. Lekker makkelijk ...
. Ach ja, komt wel als de sneeuw en de kou weer weg is...
.. Wat een pak sneeuw zeg! Volgens mij heb ik dat hier nog nooit gezien!
Tinne schreef:Hier ligt ook geen sneeuw, maar hoorde net dat in het noorden onwijs veel sneeuw lag.
maar door dit rotweer kan het veulen echt niet naar buiten en dat is wel jammer! Dan zou ze totaan de knieën in de sneeuw staan!
.
, het sneeuw is zo hoog en dik dat ze van de ondergrond echt niks zien en in de bak liggen balken, bomstammen, pionnen en meer speeltjes, plus de kuilen die ze gegraven hebben, maar daar is nu NIKS van te zien!
!