Staan er voor deze avond nog merries op springen? Of is vannacht alles al geboren
MallyBelly
Geplaatst: 02-06-22 20:35
Ik gooi er nog een kleine veulen spam tegen aan Heel wijs met de kleine man! Hij doet het heel goed en moeders ook geweldig, Ze is helemaal verliefd op haar baby en verliest hem niet uit het oog maar wij mogen er wel goed bij komen. Over een kleine 6 dagen word ze alweer terug gedekt, ze is een perfecte moeder, daar hebben we heel graag nog een nakomeling van
Mijn veulen heeft al een paar dagen een bobbelige huid aan de binnenkant en achterkant van het bovenbeen. Nu begint de huid er vanaf te vallen. Herkennen jullie dit? Enig idee waar dit van komt? Ze is een week oud.
suffie
Geplaatst: 02-06-22 23:15
Dat kan een drukplek/'ligplek' zijn geweest vanuit de baarmoeder. De huis is beschadigd door te weinig bloedtoevoer en is nu aan het loslaten.
Balko
Geplaatst: 02-06-22 23:17
Merrie hier gelukkig geen koorts en verder actief. Morgen lekker een nieuwe weide met nieuwe vriendjes. Ze staan al naast elkaar op het land en id stal dus heb goede hoop dat ze rustig zijn…. Zo bang voor botbreuken oid
Wat apart Rensju, nooit eerder gezien
Laatst bijgewerkt door Balko op 02-06-22 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal Kabayo even berichtje doen dat Wild Thing erbij kan
Balko
Geplaatst: 02-06-22 23:40
Ik mag ook bijna weer aanvullen
rensju
Geplaatst: 02-06-22 23:46
suffie schreef:
Dat kan een drukplek/'ligplek' zijn geweest vanuit de baarmoeder. De huis is beschadigd door te weinig bloedtoevoer en is nu aan het loslaten.
Aahh wat gek! Wist niet dat het kon, het zit wel maar aan 1 kant dus dat past er wel bij. Het is een flink plakkaat, zeker de grootte van 2 vuisten. Komt mooie maar kale huid onder vandaan.
Mooi koppie
Ennasil92
Geplaatst: 03-06-22 06:18
Ik zal hier ook even een update plaatsen over de merrie waarvan alle symptomen verdwenen waren....
Uiteraard 1 avond niet gewaakt
Meet: Q-pido v. Stal Mystique Blue Een heel mooi bruin hengst veulen V. Diego B. Van Hedel M. Femme v.h Hogeveld