Ahhh ze heeft volgens mij een hele aparte kleur of niet sultan ?
Kabayo
Geplaatst: 05-04-17 22:34
Sultan en Chantal wat een prachtige babys
DL jeetje wat een vieze flats ik denk dat het wel erg snel kan gaan. Lady had ook helemaal niks, en na-tijdens de bevalling was die bomvol
Marit jeeej gwencam (wat bekt dat lekker )
Lady haar uier is weg.. Veulen word nu met een emmer gevoerd.
Lady lijkt langzaamaan beter te gaan. Ze had onder tempratuur 36.5 en voelde erg koud aan. Ze nam gelukkig net paar hapjes hooi en muesli, echt super blij mee! Ze heeft nog niks gegeten. En nu gelukkig wel. Ook loopt ze nu een beetje en heeft net weer gemest. Ze drinkt ook weer goed. Pff langzaamaan.. Toen we weer naar binnen gingen gelukkig weer 37.1
Nu maar op bed en 3 uur er weer af. Mijn ouders gaan mee waken
(Ik probeer zove mogelijk in mijn eigen topic te reageren, dan verveel ik jullie ook niet zo )
Pretty spook word 4 dit jaar en is natuurlijk maiden.
polleman
Geplaatst: 05-04-17 23:11
Granoek gefeliciteerd
Sultan gefeliciteerd
Kabayo sterkte met verlies van het veulentje. Maar wat mooi en bijzonder dat je merrie dirk geaccepteerd heeft. Kwam dirk tegen op Facebook en had gewoon medelijden met hem zo zonder mama en geen mats met anderen mamas. Post gerust hier ook gewoon je verveeld ons echt niet. Hopelijk blijft het nu met lady berg op gaan.
Dustinlover succes hopelijk zet het door.
Hier gisteren een balk op mijn voet laten vallen, lopen gaat erg lastig en mijn tenen kunnen niet omhoog en mijn voet wil niet afrollen. Verder sinds vanmorgen erg pijn in mije kuit denk daar het anders lopen dat die spieren pijn gaan doen. Dus iets minder actief op moment omdat ik bijna niet op de pc zit.
Kabayo, je bent toch helemaal niet vervelend, daar is dit topic juist voor, voor leuke dingen en de niet leuke dingen, en die mag je hier gewoon vertellen. Iedereen is hier hartstikke met jou en Lady begaan . Maar kei fijn dat t weer beter met dr gaat! .
Edit, Polleman wat vervelend zeg, hopelijk gaat t snel weer beter met je voet!
Owh en Bibi had net trouwens een geel dingetje aan een van dr spenen , ph nog steeds 6.8, maar heb dr toch een alarm omgedaan, vertrouw er ineens niks van . T zal wel niet, maar better safe than sorry .
Fotsy
Geplaatst: 06-04-17 02:11
Gefeliciteerd sparklingapp knap merrietje
Kabayo blijven posten hoor gelukkig gaat het iets beter
DL veulen blijft idd eerst wel. Kan het niet over mijn hart krijgen om dat arme kleine ding alwéér te verhuizen. Hoe is het met spook?
Jaa gefeliciteerd mijnlieverd en sparklingapp!! Ze zijn beide prachtig!!
Hier weer bij lady gekeken. Leek wel redelijk goed. Weer wat gedronken, wou nog niet eten. Voelde ook eindelijk weer wat warmer aan. Ze heeft gelukkig geen koliek verschijnselen , Godzijdank. Nu duimen dat het nu de goede kant op gaat
mijnlieverd
Geplaatst: 06-04-17 03:40
En t is....een merrie
Kabayo, fijn dat ze warmer aanvoelt en dat ze geen koliek verschijnselen heeft, hopelijk gaat ze ook snel weer goed eten .