Ik heb toch ook altijd de indruk dat er echt iéts meer veulens geboren worden in de dagen rond volle maan? Jullie ervaringen met volle-maan bevallingen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nouja, wrs wordt ik omdat ik dat nu zo zeg straks 'gezegend' met twee hengstjes
Zo lang loopt zij nog niet rond met een 'volle' uier.
mijn VA zei het ook al: banden zijn nog niet echt slap. Ik heb echt de indruk dat die in de loop van vorige week veel slapper waren dan vorig weekend. Haar ruggengraat en schoft staken ook niet meer zoveel uit leek het wel.
Tinniie schreef:We zijn ondertussen al met veel wakers he? Woensdag is het blijkbaar volle maan, hopelijk beslist crome hier dan ook eens om te bevallen, ze zit dan ook precies op 340 dagen..![]()
Ik heb toch ook altijd de indruk dat er echt iéts meer veulens geboren worden in de dagen rond volle maan? Jullie ervaringen met volle-maan bevallingen?
Ik denk dat wij zwangerschap bij mensen veel te technisch zien door onze ervaring bij de merries
Ik had zelf echt zin om die hengten een goed pak rammel te geven
denk zoveel zal het niet verschillen... zei al, als je melk gaat lekker komt het eraan
jammer genoeg geen live camera

De leider van de kudde corrigeerde dat dan ook even maw "ken je plek vriend".
jij hoort niet voorop

Dan ga ik hier maar weer gewoon verder, opnieuw typen kan mijn slaperige hoofd van het slaapgebrek niet aan
Waar halen jullie ook de tijd vandaan zo veel te reageren haha
Straks word het alleen maar meer mooie veulentjes kijken! Volgens mij ook al weer wat merries die het spannend maken
Of in ieder geval vullende uiers.
Ook nog 1 uitgerekend vandaag, maar nog steeds maken ze geen haast zucht. Ben zo benieuwd